2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Eller kanskje du selv fridde?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fridde:) Kjøpte ringene en dag jeg var i byen. Og så tok jeg bussen hjem,lagde god middag,og fiksa desserten. Mannen kom hjem og vi spiste og koste oss. Han orka egentlig ikke dessert,men jeg sa jo at litt måtte han klare... Så tok jeg frem desserten,karamellpudding,og på den sto det: Vil du gifte deg med meg? Han trodde jeg bare kødda,men jeg dro frem ringeska fra veska og gikk ned på kne:) Først stotra han 4-5 ganger at det var jo hans jobb... Men han sa da ja når han fikk summa seg litt:):)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Nååh, søtt Tøfft når jenta tar tak åsså hehe
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fridde....i senga en tidlig søndagsmorgen med både barnet og faren tilstede:) Det var sol ute, og vår. På kvelden diska jeg opp med god middag. Ikke noe spesielt romantisk, et mer praktisk frieri:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 han fridde det var høst, og han ville vi skulle dra på piknik. han tok meg med til barndomstreet jeg lekte mye med oppe på hytta vår. er et veldig spesielt tre som betyr mye for meg. der duket han med stort teppe, og serverte kyllingsalat :-) han hadde med kakao også. etter at vi hadde spist sjenket han opp to glass med champagne brus, og oppi mitt lå ringen :-) vil du gifte deg med meg sa han, og jeg sa såklart ja :-) nydelig minne å tenke på :-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 glemte jo å skrive at han vekket meg på senga med engelsk frokost og en rose :-) og da vi kom i bilen sto det en stor bukett med liljer og roser der :-D
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Han fridde, på bursdagen min. Var skikkelig søt og gjenskapte første "middags-daten" vår. Lagde samme maten, samme desserten som den gangen (ja, han lagde knallgod mat til meg på første skikkelige daten), så samme filmen bare at i stedet for å ende opp som kjærester på slutten av kvelden endte vi denne gangen opp som forlovet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå