Gå til innhold

Hvordan fridde mannen til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje du selv fridde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fridde:) Kjøpte ringene en dag jeg var i byen. Og så tok jeg bussen hjem,lagde god middag,og fiksa desserten. Mannen kom hjem og vi spiste og koste oss. Han orka egentlig ikke dessert,men jeg sa jo at litt måtte han klare... Så tok jeg frem desserten,karamellpudding,og på den sto det: Vil du gifte deg med meg? Han trodde jeg bare kødda,men jeg dro frem ringeska fra veska og gikk ned på kne:) Først stotra han 4-5 ganger at det var jo hans jobb...:) Men han sa da ja når han fikk summa seg litt:):):):)

Skrevet

Nååh, søtt :) Tøfft når jenta tar tak åsså :) hehe

Skrevet

Jeg fridde....i senga en tidlig søndagsmorgen med både barnet og faren tilstede:) Det var sol ute, og vår. På kvelden diska jeg opp med god middag. Ikke noe spesielt romantisk, et mer praktisk frieri:)

Skrevet

han fridde :)

det var høst, og han ville vi skulle dra på piknik. han tok meg med til barndomstreet jeg lekte mye med oppe på hytta vår. er et veldig spesielt tre som betyr mye for meg. der duket han med stort teppe, og serverte kyllingsalat :-) han hadde med kakao også. etter at vi hadde spist sjenket han opp to glass med champagne brus, og oppi mitt lå ringen :-) vil du gifte deg med meg sa han, og jeg sa såklart ja :-)

nydelig minne å tenke på :-)

Skrevet

glemte jo å skrive at han vekket meg på senga med engelsk frokost og en rose :-) og da vi kom i bilen sto det en stor bukett med liljer og roser der :-D

Skrevet

Han fridde, på bursdagen min.

Var skikkelig søt og gjenskapte første "middags-daten" vår. Lagde samme maten, samme desserten som den gangen (ja, han lagde knallgod mat til meg på første skikkelige daten), så samme filmen bare at i stedet for å ende opp som kjærester på slutten av kvelden endte vi denne gangen opp som forlovet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...