Gå til innhold

puh....


Nasse&mini

Anbefalte innlegg

Er nettopp kommet hjem fra kontroll hos jordmor. Hun kunne berolige meg med at alt var helt fint. Har begynt å få litt vann i kroppen, og sist jeg fikk det (m førstemann), fløy blodtrykket opp og jeg fikk sånn begynnende svangerskapsforgiftning. Blodtrykket i dag var helt fint og det ble jeg så kjempeglad for at jeg bare måtte skrive det inn. 16 dager til termin, så nå er også jeg fødeklar......

Er så rart å tenke på at det er "like om hjørnet" for alle i februarklubben. Synes ikke det er lenge siden jeg logga meg inn for første gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at alt er i orden. :-) Jeg synes heller ikke det er lenge siden jeg sto hylende med den positive testen i hånden, og nå er måneden vår her snart. :-) Men jeg må nok vente litt lengre enn deg da jeg har termin 29.02. Masse lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en positiv kontroll hos jordmor. Jeg hadde en sånn på føden i romjula, da de trodde at det var svangerskapsforgiftning, men heldigvis var alt bra og jeg følte meg frisk som en fisk etterpå. Har 16 dager igjen til termin jeg også, og håper vel egentlig at det skjer noe når som helst =) Har et veldig stort ønske om å bli ferdig nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...