Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg drikker noe sinnsyke mengder med vann og juice om dagen! Føler meg tørst hele tiden. Men da jeg er på do,så kommer det så lite urin i forhold til det jeg drikker! rart.hvor blir vannet av??
Ninemi Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hehe, har lurt på dette selv. Drikker flere liter vann og juice om dagen. Klarer meg ikke lenge uten noe å drikke. Har aldri vært slik før så litt interessant. Men aner ikke hvor alt vannet blir av! :-)
15.mai :) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Det er jo bra å få i seg mye væske, men har hørt at man må da passe på å ikke spise så mye salt, for det binder vannet til kroppen, og da får man slags pløsete hud.. hehe ikke vet jeg hvordan det funker, men flere som sa det til meg da jeg drakk mye vann.
grolla Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hvis du hadde tisset mye, ville det jo vært lurt å tenke på om blodsukkeret ditt var i høyeste laget. Men siden du ellers er i fin form, er det sikkert et tilskudd til den stadig økende blodmengden som kreves for å holde baby/morkake/livmor i gang. Samtidig er det jo greit å være obs på evt hevelser i ben og armer, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå