Gå til innhold

hei :-)

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil liksm si noe, men det er jo abre fordi jeg er skravlekaspar og ikke fo rnoe annet. Jeg kan fortelle at jeg har bestilt samme polske manne to ganger uten å vite om det. Så da han kom hit på befaring i dag, en uke etter at han var på befaring sist, så han lettere forfjamset ut, og litt irritert, men det er han som ikke har gitt tilbakemelding, så han får skylde seg selv :-) Meni morgen kommer de for å bygge litt, mne vaske mest. Hele huset blir rent utenpå, så det eikke ser ut som en narkoman familie som bor her :-)

Jeg husker da vi var her på visning, og vindfanget slett ikke var nytt, mne rett og slett pill råttent, og inngangsdøra var et stykke narkoreirtre, med avskallet maling og råte.....

Jeg ba dritgreimannenom å snu bilen før vi hadde sett noe mer, for jeg skulle faen ikke oppdra unger i et sånt nabolag :-) ha ha ha ha ha

det viste seg å være fryktelig feil inntrykk :-)

så da vasker vi huset vi utenpå, så folk skjønner ta det er fine folk som bor her :-)

ellers er vafler ganske godt, og jeg maler tak og vegger og slikt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Skravlesara er du vel av og til og det er hyggelig. Liker å se dine tanker og hilsner. Utvendig vask er kjempelurt. Da kommer noen og vil kjøpe det fine huset deres :-D

Skrevet

Her er det bare å skravle i vei.....

Det dukker alltid opp noen som vil skravle med deg...

Skrevet

Ha ha ha ha... snakk om å ha lyst til å snakke så fort at alle bokstavene stokker seg til et virrvarr og et kaos, uten mål og mening... men det er sånn det er når man har lyst til å fortelle om alle tankene i hodet på en gang :-). Det er en ganske god følelse å pakke vekk ting, men det vet dere jo at jeg har oppdaget, men nå har jeg gjort det igjen haha :-) denne gang var det bitte bitte små babyklær, som god kan pakkes frem om 16 uker, men nesten alt var jo rosa og kjoleaktige små saker og ting.... Jippi... det er jo et påskudd til å kjøpe bittesmå nye fine ting til lille nye babyen som snart er her..... tenk. Magen er så stor at den nesten er i veien. Jeg peser som en blåhval opp trappa, og jeg får vondt av å sitte vanlig ved middagsbordet ;-)))) og hva betyr det???? jo.... nå er det bare 4 små mnd igjen ( og hvis jeg skal vokse i dette tempoet hele veien så eksploderer hele nabolaget ) og vips så er babyen vår her, og dritgreigutten er kjekkest i gata og storebror til to, og hun lille som er ganske stor ler og sinter seg om hverandre og blir gatas fineste storesøster.... JIPPI jeg gleder meg!

Skrevet

Hehehe, skal si du er hyper om dagene!!

Men bedre det vel, enn å være langt nede - tross alt:-)

Da blir man ihvertfall bare sliten av at man har herjet og jobbet masse, og ikke av tankene sine:-)

Og fått gjort unna masse jobb - det må være en god følelse!!!

Burde nesten tatt deg en uke her i huset du, og fortsatt det jeg begynte på i høst, før basselusker og virus gjorde sitt inntog:-) Nå handler jo dagene mest om å bare eksistere, innimellom matlaging og nødvendige gjøremål:-)

Forresten så vasket jeg gulver i går formiddag - det var igrunn en stund siden.......:-/

Skrevet

hyper er vel ikke helt ordet kjenner jeg, men det er deilig å få puste og kunne le høyt så tårene triller.... det er artig, og jeg liker godt å ha det sånn :-)

Skrevet

Le så tårene triller er HERLIG!!!

Og joda, du er hyper, i forhold til meg og mitt energinivå................skjønner du eller;-))

Skrevet

Å så fint å kunne snakke så mye om så lite... Du sprer så mye glede her at jeg må bare bøye meg i støvet og takke! Håper kvelden din er god

Skrevet

he he...det var koselig, men du må ikke bøye deg så mye i støv, for man blir så nysete av det, og det er helt unødvendig altså. Kom å ta en kopp te heller :-)

Når det gjelder å prate mye om lite så kunne jeg ha kommet i en eller annen rekordbok, og her inne fungerer det av og til som hjelp til selvhjelp.... Når alle andre ligger flate og er syke, så må jeg snakke mye om lite, ellers så blir jeg syk jeg også, og det er ikke min plan :-) Derfor ønsker jeg alle god bedring, også snakker jeg i vei om INGENTING haha ha ha haha.

I dag er jeg spent kjenner jeg for tenk om vi får gjort ferdig huset utenpå nå... Jeg er alltid litt spent på arbeidsfolk, for noen er ærlige og redelige snekkerkarer, og noen er noen snikaser og det har ikke jeg tid til akkurat nå kjenner jeg, men jeg krysser fingre jeg, og satser på at godheten er med meg i dette oppussningsstyret.

:-)

Skrevet

Da kom jeg innom med en kopp te og tok med meg noen gamle småkaker også. Det får man så nydelig figur av og så blir man så god og søt... :-)

Håper du har fått den gode sorten med arbeidsfolk på besøk idag som gjør en god og rask jobb og ikke den andre sorten. Jeg venter på en elektriker som skulle komme innom her en dag snart og da var det begynnelsen av november. Da det var gått noen uker spurte jeg om han hadde glemt meg, men det hadde han jo ikke, så jeg vet ikke hvor tykt lag med tålmodighet jeg skal smøre med. Jobben er egentlig ikke noe som haster, men likevel er det jo kjekt å få lys på gutterommet før neste vinter ??

Skrevet

ring en annen elektrikker.... ikke vent på en som har all verdens av tid, for da blir det aldri gjort

.... arbeidsmannen var en dritsekk.... og nå har jeg ropt og kjefta på engelsk.... hah ah a og grått! det er stilig!

Skrevet

Hei sjøl!!

Hi hi, det er fornøyelig å lese hverdagstankene dine, dritgrei :)

Og bare så du vet det, så er gråt sterkt undervurdert som virkemiddel når man skal kommunisere med fremmede menn. Det funker som bare den altså, kjør på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...