Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Skal i svømmehallen med en venninne, kom til å tenke på dette med badetøy. Har aldri reagert når jeg har sett andre gravide i bikini, men når det gjelder meg selv ble jeg plutselig litt usikker på om det er vanlig å bruke bikini, eller om de fleste bruker badedrakt. Føler meg plutselig litt "sårbar" med den store magen min helt blottet... Og så er det det at jeg har jo selvfølgelig ikke badedrakt, kun bikini. Hva er vanlig og "greit" å ha på seg? Sikkert teit spm, men jeg lurer...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 hei.. har bare brukt bikini under forige og dette svangerskapet og er ofte i svømmehallen syns ikke det gjør no å vise frem magen er jo så fint..
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker også bikini:) aldri følt meg vel i badedrakt....
Nubbi & bittelillen Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 heia...bruker også bikini. Var litt i stuss på om jeg skulle synes det var "greit" eller om jeg følte meg litt blottet, men ikke noe problem med bikini. Bruk den du har!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 det er fullt akseptert for gravide å bruke bikini....hvorfor skulle det ikke være det liksom???magen er jo bare et symbol på noe fantastisk som foregår,det er jo et nytt menneske på vei inn i verden...jeg syns vi gravide skal vise frem magen med stolthet,ikke prøve å skjule den slik de gjorde i gamle dager...du ser det jo bare på det økende utvalget av mammaklær og hvordan de følger trender... så bare ta på deg bikinien og bær den med stolthet,det finnes lite som er mer naturlig enn en gravidmage...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 HI her. Takk for svar! Hadde trodd jeg nesten skulle bli hengt her. He he! Da blir det bikini og svømmehall på meg!
Pluttiplutt Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Denne kan jeg svare på jeg jobber i svømmehall og har gjort det i en nesten 20 år nå. Bruk hva du vil, badedrakt, bikini, bare det dekker pupper og rumpe så er det opp til deg hva du har på. ha på deg det du føler deg vel i, og det er vel ingenting som er finere med en gravid mage. Vi som jobber i svømmehall er vant til å se mager og bikini vi ) Kos deg med magen du, og nyt vannet som gir deg oppdrift og letter på tung kropp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå