Gå til innhold

Nok en kontroll er over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på Riksen,og jeg er så glad for oppfølgingen de gir oss.

Vi er på fornavn med flere,og sjarmøren vår synes det er topp med alle lekene.

Men det er det eneste som er topp....for nærmer de menneskene i hvite klær seg,så hyler han så trommehinnen vibrerer. Han skriker så ille at dører må lukkes og den unge damen som tok blodprøvene mente at sånn skriking holdt som prevensjonsmiddel ;)

Og ut kom mammaen full av blod,svette,snørr og tårer....

Uff...han har totalt skrekken,i tillegg tror jeg sånne småtasser på 15-16 mnd jaggu har en trassalder jeg?

Han blir sååååååå sint og frustrert for mye om dagen.

De ringte fra sykehuset nå,og blodprosenten hadde steget enda litt,men den er fortsatt litt lav,det samme er de hvite bl.legemene. Det tyder på en liten infeksjon,og henger kanskje sammen med oppkastsjauen torsdag kveld.

Men totalt er de fornøyd med utviklingen,og nå er det hele 10 dager til vi trenger dit for neste kontroll :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at det går fremover:)

Skjønner godt han har fått skrekken jeg....

Lykke til videre:)

Skrevet

Godt dere får god oppfølging.

Og lillemann henger i stroppen, er ikke gøy med blodprøve om man er 37 år heller.....

Skrevet

Så bra at dere får god oppfølging og at prøvene ser bedre ut.

Synd at han har fått skrekken. Håper det tar lang tid før han neste gang må i kontakt med helsevesenet etter at dette er over. Da glemmer han det kanskje. Han har forresten et fint navn. Storebror her heter det samme ;-)

Skrevet

Det er så godt å høre at han bare blir bedre og bedre...

Forstår godt skrekken jeg, jeg fikk selvs krekk etter at jeg fikk blodforgiftning etter ks..Såg ut som en nåle pute og jeg er voksen.....Synst synd i han...Håper han snart slipper all den stikkinga.

Lykke til videre og God bedring til vesle gutten.

Skrevet

Så fint å lese at det går den riktige veien med storsjarmøren din! Nå ble jeg glad:-)

Ingenting er bedre enn akkurat det og jeg unner dere gode dager fremover!

Og ikke rart at han hyler høyt når han ser de hvite frakkene, det hadde jeg gjort også etter å ha blitt stukket og stukket....

Skrevet

Godt å høre!!!!

Kjedelig at han har fått sykehusskrekk, men jeg skjønner ham så godt!

Skrevet

Så godt at de er fornøyd med utviklingen. Håper på fortsatt framgang for dere, - og at skrekken gir seg etterhvert.

Skrevet

Dette er gode nyheter. Men jeg synes synd på dere som har fått en gutt med sykehusskrekk. Om de nå skal gjøre flere heftige undersøkelser på ham, ville jeg sjekket muligheten for å få litt dormicum (beroligende). Det er litt sånn go happy, go lucky medisin som gjør barna roligere og de husker faktisk ikke noenting etterpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...