Shiny84 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 jeg er over 2 uker for sen med mens, er kvalm, tisser ofte og mye luft, samt press nedentil... Men hjemmetest er negativ. Ringte legen i stad og fortalte det, hun sa at det er nok misstanke om graviditet og jeg fikk time til onsdag. Hun fortalte vidre at det var vissnok mange den siste tiden som hadde testet neg på hjemmetest men alikevel var gravide, hun visste ikke hvorfor som hun sa, men... Så dere som lurer og tror at kroppen prøver å fortelle noe, men får neg, ta en tur til legen, kanskje er det noe likevel...
kaffeplante Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 hei. d kan hende du er det.men legekontorene bruker jo de samme testene som vi bruker hejmee har keg blitt fortalt så er ikke noe sikrene dem.....men kan jo selvfølgelig ta blodprøve da.....
Shiny84 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 det trodde jeg oxo, men hun sa st det ikke var de samme... tror dessuten de tar en gu... hun sa hvis de mistenkte en graviditet så tok de blodprøve... ikke vet jeg..
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 det er ikke de samme testene der nei. (hvertfall ikke overalt) disse testene er mer sikre, og kan påvise en graviditet allerede 4 dager etter befruktning!
Shiny84 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 ja, ja, da får jeg vente til onsdag å se.. takk for svar i allefall!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 så spennende da:) du får krysse fingrene:) har samme problemet, mensen er over 3 uker forsinka oh testene jeg har tatt er alle negative så jeg skjønner ingenting. har litt ømme pupper, luft i magen og tisser ofte, men det kan jo bare være helt tilfeldig. men håper jo ikke det da:) så får ta meg en tur til legen snart hvis det fortsetter slik. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå