Gå til innhold

er dette masete av meg!!?? hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på 2 gangs intervju forrige tirsdag, skulle mest sannsynlig få beskjed innen utgangen av forrige uke. ikke hørt noe enda, er det da masete av meg å ringe idag og høre?? vet at jeg var 1 av 2 kandidater, så har jeg ikke fått den så burde de jo uansett ha informert meg om utfallet. så da tenker jeg at kanskje de ikke har tatt avgjørelsen enda, men vil så gjerne vite!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til i morgen er min anbefaling. :) Vet det er vanskelig men!

Skrevet

Hvorfor ikke ringe?

En del av min jobb er å delta i rekrutteringsprosesser, min mening er at det er positivt om kandidatene viser engasjement og at dem har lyst på jobben.

Kan jo hende at dem ikke har tatt den endelige avgjørelsen ennå, i så fall får du jo bare beskjed om å ringe tilbake.

Lykke til da!

Skrevet

takk takk!! pappa har også med rekruttering å gjøre bla og sa også at jeg fint kunne ringe :)

Skrevet

Hvis de har sagt at de skal ringe deg uanstt, ville jeg ventet litt.

Skrevet

ringte nå - de hadde ikke bestemt seg helt, hun skulle gi meg beskjed i kveld eller imorgen :)

tror ikke jeg får den, har ikke noe særlig erfaring på området - men det er jo lov å håpe!

Skrevet

Så spennende!

Tror en slik telefon gjør mer nytte enn skade. Står det mellom deg og en annen kandidat kan det absolutt telle positivt at du virkelig ønsker jobben!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...