Mamma*til*2små* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har akkurat vært hos legen, hun synes utfloden var orange og ordnet ultralyd til meg i morgen.Jeg har heller ingen symptomer som kvalme eller noe annet. Er akkurat seks uker nå, kan de se hjerteslagene på ultralyden i morgen da? Hvis det er liv da:( Ble så utrolig deppa nå
Sol Skippertaksdronning Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 tror de kan se hjerteslag i uke 4. Forstår godt at du blir både redd og lei deg, men prøv å ikke ta sorgen på forskudd, det er jo også en god sjanse for at alt er i orden. Lykke til imorgen, skal krysse fingra for deg:)
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har vært gjennom noen lunde det samme for 1-2 uker siden. Så litt blod og fikk tidlig ul siden jeg hadde sa i oktober. Var da akkurat 6 uker på vei. De så ingen tegn til liv, og legen ga oss lite håp selv om hjertet ikke nødvendigvis hadde begynt å slå. Hadde mye brunt utflod denne dagen. Var til ny ul 7+1 og da var alt helt normalt og hjertet slo. Ikke mist helt håpet :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 hjerte begynner ikke slå før 4+6 så en kan ikke se hjerte banke før i uke 5, du kommer nok til å se hjerte i morgen:-) håper på det:-)
Mamma*til*2små* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Takk for oppmuntrende ord(: Prøver å være positiv(:
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Etter hva jeg har lest så begynner ikke hjertet og slå før mellom uke 6-7, da snakker jeg om mors uker. Ivertfall så slo ikke hjertet i magen min før uke 7 og det slo ikke i uke 6. Men det er kanskje forskjellig.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde orange og brun utflod fra tidlig uke 5 til midten av uke 7. Var på UL da jeg var 6+4 og da så vi hjertet slå. Hvis du er heldig kan de se hjertet nå, men ikke bli redd om det ikke slår enda, legen mente på meg at hjertet nettopp hadde begynt å slå når jeg var på UL. Forresten levde spiren min etter en enormt kraftig styrtblødning i uke 9:-) Så du må ikke ta sorgene på forskudd, farge på utflod og blødninger trenger ikke bety at du mister. Lykke til på UL:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå