Gå til innhold

Bamse med mammas magelyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har anskaffet seg denne bamsen som låter likt som det barnet hører i mors mage? Hjertebank, susing ++? Skal være effektiv å legge i sengen til den nyfødte, roer seg og sover lettere med "velkjent støy" - noen som har kjøpt den? I såfall hvor? Hvilke nettsted?

Kommer også som cd tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har den. brukt den siden tulla ble født 01.12.07. virker den... suser og virker beroligende. blir på samme måte som bilkjøring, eller lydenav støvsuger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at de selger den hos reflex i bergen hvertfall=) ...om den virker aner jeg ikke..men anneli84 ser jo ut til å ha god erfaring så:) Har lurt på å kjøpe den jeg og, men er usikker på hvor høy lydene av den evt er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyden kan stilles på.kan også bytte lyd til bølgeskvulp, eller spille inn stemmen din. kjøpte min på babyshop. bare psitivt å si om den. den har blitt brukt på flere barselavdelinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Annonse

Bamser, kosedyr, puter, dyner, osv skal selvfølgelig aldri legges i sengen til babyen. Retningslinjene for å forhindre krybbedød og kvelning sier at barnet skal ligge alene i sengen. Dvs man har kun madrass med laken i sengen til babyen, og babyen er enten påkledt slik at den ikke fryser, eller ligger i sovepose.

Gode søvnvaner dannes med at man er konsekvent med rutinen før babyen legges, at babyen alltid leggesi sin egen seng for å sove og at babyen lærer å sovne uten hjelp fra foreldrene.

Det er ingen bamse som kan hjelpe hvis man ikke har gode søvnvaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...