Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har det ikke selv, men ei god venninne av meg tror hun har fått det. Hun gråter og gråter, men jeg tror det bare er hårrotsbetennelse i bikinilinjen.Selv går hun nå og innbiller seg det er kjønnsvorter (ser ut som en liten kvise).Hun tør ikke gå til legen for å spørre,fordi hun synes det er så flaut. Jeg aner ikke hva jeg kan si til henne for å få henne til å slutte å gråte over dette her. Hysterisk sitter hun bare å gråter, og jeg tenkte sikkert noen her inne har det,siden det er så vanlig. Hvordan ser sånne utbrudd ut til å begynne med?
Dronningen! Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Kjønnsvorter forekommer helst rundt de ytre/indre kjønnslepper, rundt skjedeåpningen og rundt endetarmsåpningen. http://www.helsenytt.no/artikler/kjoennsvorter.htm Spør om hun akkurat har barbert seg? Kan være en hårsekk som er tett...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hun har hatt samme kjæreste i mange måneder,og driver ikke å puler hver fyr på byen,tillab. Hun har ikke vært sammen med mange. Men i helga fikk hun vita at eksen til kjæresten hennes har fått denne diagnosen, og da ble det plutselig ikke så usannsynlig. Jeg tror fremdeles det er ei hårrot som er betent,men får ikke overbevist henne.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Typen kan være smittet selv om han aldri har hatt utbrudd, og hun kan ha smitten liggende latent i årevis. Mange har dette viruset uten å få vorter. Mest sansynlig er det nok en kvise... vortene skal ikke se betent ut om du skjønner...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Isåfall bør hun komme seg til legen og fått tatt en celleprøve... vorteviruset KAN utvikle seg til kreft, men det tar flere år.
Dronningen! Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Kjønnsvorter kan medføre sterilitet hos kvinner.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Ååååååååååååååååååååååå fy faaaaen... noe sååååååååååååååå diskøsting som vorte i fitta da!!!!!!! Jeg hadde tuppet vortefitta i ræva rett ut hvis jeg på en aller annen måte hadde funnet ut at en slik løssluppen dame har fått infisert høna med vorter... "yææææææææækkkkkkkkk":-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 uff må bare le jeg yppert:) du er like moro hver gang:) suss suss
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Dryppert; Jeg er en av de som "ser". Jeg ser at du er bærer av dette viruset, og at du gir det til alle løslervene du ligger med,som igjen gir det videre til sine neste offer. Snart kommer litjmannen din til å se ut som en blomkål.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 gud - gi deg da! Både kreft og sterilitet. OK, hvem har IKKE hatt kjønnsvorter?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Det var litt overdrevet eller? Behøver vel ikke å ta egen celleprøve om det har dukket opp en vorte, vel? Burde vel være bra nok å holde seg til den vanlige 3-års kontrollen, eller hvor mange år det var i mellom igjen..
Dronningen! Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har ikke hatt det men du kan lese mer på denne linken http://www.helsenytt.no/artikler/kjoennsvorter.htm
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 Det høres jo unektelig rimelig udelikat ut. Men mener å ha lest at man anntar at 1/3 av befolkningen har det(?), men at det ikke nødvendigvis gir noe utbrudd, sånn at man ikke vet om det. Så det er med andre ord ganske vanlig, og fint mulig at typen hennes kan ha hatt det lenge uten at han har fått utbrudd og så smittet henne. Men jeg ser ikke helt hvorfor det skal være så pinlig, det er da vel ikke noe mer pinlig en å ha blitt smittet av influensa eller lignende. Så ta henne i ørene og dra henne med til legen du.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har hatt kjønnsvorte,blæh!! Og blei ikke steril,fikk ikke kreft. Så du kan roe litt ned.
miriam007 Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 hehehe, nå ler jeg litt her yppert.. diskøsting du.. *flirer* Venninna mi hadde kjønnsvorter, og ho måtte til slutt fryse de bort. prøvde med noe middel som skulle pensles på først. men det virka ikke. og ettersom ho fortalte gjorde det kjempevondt. husker ho var på besøk hos meg etter legebesøket, og ho hadde faktisk store problemer med å sitte.godt mulig ho har hatt mange da, det vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 Så du er ei slik udelikat vortefitte du også anonym??? Jeg lukter slike vorter på flere meter!! deg hadde jeg glatt tuppet i ræva:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #18 Skrevet 22. januar 2008 Så det er unntak for deg,yppert? Har de kjønnsvorter, blir det exiten likevel? HI her. Hun fikk snakket med legen sin,som beroliget henne med at etter beskrivelsen,så er det en betent hårrot.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #19 Skrevet 22. januar 2008 faaaaen... kan alltids takle ei betent fittehårrot, så mulig jeg måtte ha stått på kne for å få sklia tilbake igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #20 Skrevet 22. januar 2008 Sorry.Du er altfor gammel for henne. Så det skal du få slippe.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #21 Skrevet 22. januar 2008 Høres bra ut!!! har tross alt allerede tuppet henne i ræva!! dessuten har hun et alvorlig underlivsproblem, så for min del spiller det ingen rolle:-) Jeg ville jo dødd hvis jeg ble servert en moden verkbyll midt i fleisen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå