Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Kan for hard sex på noen måte være skadelig..tør liksom ikke slippe meg helt løs ang sex nå..noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 jeg tror ikke dette er noe du skal tenke på... så lenge magen får være i fred og den ikke er snakk om skikkelig sadosex hehehe... "vanlig" røff sex kan vel ikke skade tenker nå jeg tror ikke det er noe farlig men skjønner problemstillingen... Vi holder oss unna vill sex så lenge jeg er gravid, men det er litt pga. at jeg er litt større enn før, ikke alltid helt lysten og fort får vondt i hoftene... ville tatt det litt med ro hvis du beskymrer deg, for man vet jo aldri, men som sagt så tror jeg ikke at det skal være noe farlig i det...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei Spørs hva du legger i hard sex, men vanlig sex med normale stillinger skal nok gå bra. Sikkert lurt å unngå stillinger som presser på magen.. Jeg og samboeren min har sex ganske ofte,men vi velger stillinger som er behagelige for meg, sånn f eks når han ligger bak meg og trenger inn. da slipper jeg så store anstrengelser + at jeg trives med den stillingen
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Bare å ha sex så mye du orker:) jeg var på sykehuset igår etter å ha falt på isen. Da sa legen at det er omtrent en bilulykke som skal til for å klare å skade fosteret, eller evt om du faller rett på magen... Så det sier litt, bare kos deg og ikke vær bekymra. Mye som skal til for å klare å skade fosteret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå