Gå til innhold

Noen som har hentet coop medlemsutbytte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det klart til utbetaling?? Venter i spenning!¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke i februar det er klart da?

Skrevet

Nei, i fjor var det klart rundt den 20 januar! i alle fall her vi bor.

Skrevet

i butikken sa de 5. februar, men fikk ut rubbel og bit på kontoret i dag!

Skrevet

Hvordan får du de ut? Er det bare å gå i butikken og ta med kortet? Første gangen min:)

Skrevet

Jeg måtte gå på senterkontoret (tror det var det det het), kontoret til coop som tilhører det området du meldte deg inn.

Skrevet

På min side står det at det er overført ja, det skjedde før helgen på min konto :)

Skrevet

Du kan hente det ut i alle coop butikker, jeg har hentet både på OBS og på nærmeste Prix.

Skrevet

hmmm,,jeg skjønner ikke helt det der.jeg har vært medlem i mange år,men har alldrig sett snurten av noe penger.

har jeg mange penger tilgode jeg nå da eller?? :-)

Skrevet

hvor mye har dere fått på medlemsutbytte?

jeg handler kanskje på obs 2 ganger i året så det blir jo ikke rare greiene + at jeg hadde litt fra før av men ikke noe å snakke om

derfor spørr jeg dere hvor mye får dere inn på kontoen??

Skrevet

d sto 168 hittil i år på min side, og 476 en annen plass. ble medlem sent i fjor da.

hvis du har brukt kortet husmora så har du nok penger tilgode ja

Skrevet

kan man få greie på det hvor mye penger man har på coop ved å gå på nett???

Skrevet

jeg hadde kortet mitt en stund, handlet ikke så mye der, men tenkte ikke videre over det. En dag så sjekket jeg og da stod det 900 kr. kjekke penger ;D

Skrevet

Hvis du bruker det jevnlig er det nok en del penger å hente ja :) Du kan gå på coop.no - og logge deg på MIN SIDE med nr på kortet.

Jeg handler ofte på OBS, og har Prix som nærbutikk. I tillegg fyller jeg bensin der jeg kan bruke kortet. I år har jeg pusset opp en del, og kan derfor hente ut 2300 kroner! Kjekke penger nå på januar :)

Skrevet

Vi har ikke hentet på mange år, og det var 5000 der...og jeg som trodde det var 1500...hehe... nå er det rett ut på Barnas Hus for å få hjem bilstol og reisetrille +++ Veldig kjekt!

Skrevet

Vi har restaurert et hus, og handlet mye på byggmix samt at vi handler noe matvarer gjennom mega, vi hadde mellom 6- og 7000 der i fjor. Vi får ikke tatt ut alt, noe må stå igjen på konto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...