storebror og junibaby=) Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 hvor ofte og hvor mange dager bør man ha sex da?Hver dag,flere gng.om dagen? når er el da egentlig?= Noe jeg bør gjøre/spise for at det skal klaffe lettere? har mye fri jeg,men typisk har jeg mange jobb dager denne uka= stress=(
Babyønske �� Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Eggløsningstesten er positiv 12-48 timer før egget løsner. Så å ha sex samme dag og dagene etter den er positiv er ikke så dumt. Flere ganger om dagen har ikke noe for seg. Ellers kan man leve som normalt. Spise sunt og variert, kutte røyk og alkohol. Omega 3 og evt multivitamin kan man godt ta. Gjerne være i lett aktivitet Jobbing skal ikke ha noe innvirkning, det å ha noe å gjøre og å få tankene over på noe anne,t gjør bedre enn å ha fri og det å kanskje fokusere på graviditet hele tiden. Jeg har inntll nylig vært arbeidsledig og dermed hatt mye fri uten at det hjalp noe særlig. Nå er jeg i jobb og håper at jeg nå hvertfall klarer å holde babytankene unna den tiden jeg er på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå