Meg og gutten min Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 hva ligger babyen oppå i vogna når han skal sove i bagen inne.. da ligger han jo ikke i noe pose. ligger de på laken? rett på vogna eller teppe?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal ikke ha pose i det hele tatt jeg.. Har lammeskinn og dyne med ullteppe over , skal hun sove inne sover hun på lammeskinn med et teppe over seg bare:) Til sommern skal hun sove på et teppe med et teppe over seg..
mamma050308 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Skal heller ikke ha pose. Kjøpt et lammeskinn og skal ha dyne oppå. Hvis det blit ekstra kaldt blir det teppe over der (eller vi heller koser oss inne). Orker ikke styret med pose, synes den er klumpete og stor. Men det er jo en smaksak hva man vil ha. Noen sverger til pose og andre ikke. Jeg kommer til å ha lammeskinn i vogga også, laken i senga, kanskje lammeskinne blir med opp i senga også. Skal ha en klut liggende under hodet så jeg slipper å vaske skinnet så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå