Gå til innhold

Noen av dere som reiser mye?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt fra to dager til uker? Med jobben eller helge turer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har reist og reiser endel både i ferier og helger =0) elsker det =0)Men ikke med jobben

Skrevet

Ja, mye. Mest privat, noe min jobb og noe mannens jobb.

 

Hva vil du fram til?

Skrevet

Hva tenker du er mye, da ? :-)

 

Vi reiser mye fordi svigerfamilien bor i utlandet, og bortsett fra dette blir det dessverre kun en gang i året på skikkelig ferie. (kaller ikke svigerbesøk ekte ferie.......:-)

 

Mannen min reiser mye overalt med jobben, og jeg ingenting.

Skrevet

Hvor bruker dere å dra? hotel eller hytte eller familie? har lyst til å dra mere bort i helgene. men trenger tips om hva vi kan finne på og hvor vi kan dra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...