Vimsaaa Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Alt fra to dager til uker? Med jobben eller helge turer?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Vi har reist og reiser endel både i ferier og helger =0) elsker det =0)Men ikke med jobben
mayaya Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ja, mye. Mest privat, noe min jobb og noe mannens jobb. Hva vil du fram til?
MamiMaribel Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hva tenker du er mye, da ? :-) Vi reiser mye fordi svigerfamilien bor i utlandet, og bortsett fra dette blir det dessverre kun en gang i året på skikkelig ferie. (kaller ikke svigerbesøk ekte ferie.......:-) Mannen min reiser mye overalt med jobben, og jeg ingenting.
Vimsaaa Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 Hvor bruker dere å dra? hotel eller hytte eller familie? har lyst til å dra mere bort i helgene. men trenger tips om hva vi kan finne på og hvor vi kan dra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå