Gå til innhold

Jeg ER GRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig! Har tatt 3 tester nå og alle viser GRAVID i displayet! Helt skjelven jeg! Full klaff på første forsøk! Men har ventet ca. ett år på klarsignal fra lege for å kunne bli gravid, så føles som vi har ventet lenge. Lurte samboer hjem i lunsjen og viste han testen og han ble jo selvfølgelig hoppende glad! Herregud, har lyst til å ringe rundt til alle jeg kjenner og fortelle det, men må vel klare å holde det hemmelig en stund til! Babystøv til dere alle! *********************************************************************************

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERE så masse:):)

Lykke til med den lillen:)

Skrevet

Gratulerer så masse :D

Skrevet

gratulerer så mye :)

Skrevet

GRATULERER!! Jeg har også tatt 3 positive tester i går og i dag, og er gravid igjen:-) Førstemann er snart et år, og nr to kommer da mest sannsynlig i månedsskiftet sept/okt:-) Lykke til til dere alle sammen!!

Skrevet

Så bra! Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!Når hadde du ikm?

Tar til meg alt av babystøv jeg altså:):):):):):)Siat jeg var gravid fortalte jeg det med en gang...haddde prøvd såååå lenge at jeg var så hoppende glad at klarte ikke vente med å si det til familien......så man kan det også vettu:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos deg med den lille spiren og den voksende magen. Masse lykke til i svangerskapet!! :D:D

Skrevet

Hadde IKM i går eller kommende onsdag. Litt usikker ettersom jeg har hatt litt uregelmessige sykluser etter pilleslutt! Samboer vil vente med å fortelle, så får møtes på halvveien et sted! Er litt redd ettersom jeg hadde så intense smerter i natt, men er visst flere som har hatt det. Har ringt legen min og han mente jeg ikke skulle bekymre meg for det, og heller ta kontakt om det kommer igjen og vedvarer. Er veldig spent på tida framover! Har aldri vært gravid før! Har ei venninne som er 11 uker på vei, så blir artig å fortelle det til henne!

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også :) Vi blir en liten gjeng som flytter over til 1 tri nå :) Lykke til med spiren, så snakkes vi på 1 tri :)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Du var inne på snart klar tidligere, ikke sant?

Skrevet

Gratulere med spire i magen :))

Håper du får en fantastisk flott graviditet :)

Vi har ei lita snuppa på ett år, og nå ønsker mamman her en liten baby til..men det er nok vanskelig...

Lykke lykke til i tiden framover, og kos dere riktig masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...