Gå til innhold

Hvor klager man på privat helse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen jeg hadde store forhåpninger til var en skikkelig dritt. Jeg hadde time 1300 og venta fra 1230 fordi de hadde lunch. Da de endelig åpnet skranken var klokka 1305 og jeg måtte fylle ut et skjema som tok tid. Da jeg endelig fikk komme inn til det innerste venterommet kom legen 1315 og ropte meg opp.

Da var 15 minutter av timen min gått allerede.

Han kunne ikke undersøke meg ordentlig fordi jeg hadde "kommet så altfor sent, gjelder å være ute i tide om en vil ha hjelp".... JHeg var der 1230..

Han var i det hele tatt mer opptatt av om jeg ammet og hvorfor jeg hadde keisersnitt enn hvorfor jeg ville ha hjelp. Så sendte han meg for å ta noen blodprøver og damen som stakk meg vrei sånn i butterflynålen at det begynte å sprenge så det ble blod over hele dama..

Da hun skulle sette på plasteret ble plasteret helt brunt fordi hun var skitten på hendene

"Oisann var visst skitten jeg".. FLOTT

Dette kom på den nette sum av 1245 fordi jeg hadde "kommet for sent".. Hvor klager jeg åp dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor var dette da? sa du ikke til legen at det var HAN som var forsinka?

Må klage til Fylkeslegen tror jeg...

Skrevet

jeg sa "EHhh.. Jeg var her 1230 jeg.. dere åpnet ikke skranken før fem over.. jeg har venta her lenge.. så det stemmer ikke"

og da sa han bare at han kunne være snill og gi meg etp ar minutter ekstra men mot betaling.. ja det merka jeg..

det var på lillestrøm helseklinikk..

jeg skulle egentlig til en lege der jeg vet er god men hun tok ikke imot flere pasienter og forventet ikke at han her var en jævla dritt.

Skrevet

Herregud! ER det mulig? bir sint poå dne vegne. Vet desverre ikke hvor du kan klage men du kan muligens ringe kommunen å høre med dem hva du skal gjøre?

Skrevet

Herregud, går da ikk an. Du må skreive brev om hele episoden til Fylkeslegen. Husk å få med den skitne legesekretæren...

Skrevet

Okei, vet du hvor jeg kan finne adr til fylkeslegen osv? Jeg har googla men jeg finner jo ingenting.

Er du gal, det er jo legesekretæren jeg reagerer mest på egentlig, hun var jo skitten på hendene og var i kontakt med blod o.l. JÆVLIG ekkelt

Skrevet

Hvilket fylke ligger lillestrøm i da? Akershus? Da må du finne til fylkeslegen i det fylke klinikken ligger...

Skrevet

Fylkesmannen i oslo og akershus kommer opp på kvasir ihvertfall.

Skrevet

hei!

er det jeg og får opp, men jeg finner ikke noe adresse eller noe til fylkeslegen..

se her da :

Helse Psykisk helse

Tilsyn og klagesaker

Eldreomsorg

Folkehelsearbeid

Kvalitetsutvikling

Førerkortsaker

Helse på sokkelen

Andre oppgaver Turnuskandidater

Særfradrag

Velferds- og ferietiltak

Søknad om sterilisering

Men ingen adresser ellernoe..

Skrevet

Statens helsetilsyn

Calmeyers g 1, 0183 Oslo

21 52 99 00Postadresse: Postboks 8128 Dep, 0032 Oslo

eller

Fylkesmannen i Østfold

Vogts g 17, 1532 Moss

69 24 70 00Postadresse: Postboks 325, 1502 Moss

Fy og æsj. Hadde klaget ja, og søkt ny fastlege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...