Helnøtt med spire:) Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Utrolig stilig da! Få hjerteformet smykke med bilde av barna i osv. Har så lyst å prøve, men lurer da på om det er noen av dere som har prøvd og ble derefornøyde? www.smykkegravering.no
Herlige barn har jeg fått Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Nei, huff de var ikke helt min stil, minner meg om medaljonger som oldemødrene mine brukte med div bilder av damer og ikoner og lignende. Men smaken er som baken er det ikke det de sier??
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Er vel det hehe. Ja det gjør i grunn det, men hadde faktisk vert kjekt å hatt ett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå