Gå til innhold

Stolt Mamma?-er preggy igjen!!,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Har du låst bloggen din?

Begynte og følge med på den, men så kom jeg ikke inn..

Har du blitt mobbet her inne også??

 

Min er : www.noahlille.blogspot.com.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har låst den =) Ikke pga noen her inne nei. Bare for min egen, og de jeg skriver om sin sikkerhet.

Kan sende deg en pm med info slik at du kommer inn jeg. Koselig at du følger med på oss =) Skal ta en titt på din også!

Skrevet

Å tusen takk:) Kosellig og følge med på bloggen syntes jeg, dere er jo så søte:)

Gøy at du har en liten spire i magen, gratulerer, er ordentlig misunnelig altså:)

 

:):)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...