Gå til innhold

hvordan i alle dager......

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ungen ligger nå da? Klarer ikke å skjønne hvordan ungen ligger inne i magen....tror han må ha en ekstra fot eller noe sånt..... ;p Jordmor lurte også litt når jeg var på kontroll forrige uke, først begynte hun å lure på om h*n hadde snudd seg og lå i seteleie, men fant fort ut at hodet måtte ligge ned, og d stemte også med hvor hun fant hjertelyden. Som regel ligger rumpa høyt oppe og litt til venstre og sparkene kjennes i høyre side, men da skull eman tro at man kunne kjenne ryggen nedover på venstre side, men der er d også en 'kul' litt lengre ned akkurat som om d er en fot der også...? kanskje d bare er armen som ligger litt rart, eller kanksje ungen ikke ligger 'på siden' inne i magen, men med ryggen ut og fronten inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik du beskriver det, høres det ut som den ligger akkurat som min.

men den klumpen jeg kjenner litt lengre ned på venstre side som du sier, oppfatter jeg mer som en albue jeg. ryggen opp langs venstre side, men jeg kjenner den "dårlig", rumpa ligger ganske midt i mellom ribbena mine, sparkene oppleves fra ca midt på siden og nedover, bevegelsene mellom føles som knærne. Er 34 + 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...