Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Lurer på hvor mange aborter hun har tatt...henviser til damen som ikke hadde fått mensen... Du har tydeligvis ikke innsett verdien et menneskeliv er... Og su studerer til sykepleien??? Gå og skam deg!!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Tror kanskje at ud neffi burde vært en abort..
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Kan man ikke være 23, ha to barn alene, og IKKE ha tatt abort? Eller er det normen for de som måtte være alene med barn, i en alder av 23? Skjønte ikke problemet jeg..
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg leste innleg hun hadde skrevt i linken med hun som ikke hadde fått mensen og tibbit mente hun burde ta abort dersom hun var gravid...
Dronningen! Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Kjære Neffi! Kan ikke du gå ut å måke snø av garasjetaket og klippe plenen litt?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Om hun er alene med to i den alderen, er hun en tøff dame! Om hun skulle velge abort om hun da ble gravid igjen, forstår jeg henne godt jeg. Verdien av et liv er stor, men det hender at noen havner i det dilemma hvor man heller må velge å prioritere livet til de barna man allerede har fordi man vet at man ikke vil klare å ha fler barn og gi de en god oppvekst. Noen blir gravide utrolig lett, faktisk selv om man bruker prevensjon. Ja, det går an! Fei for egen dør og la andre mennesker ta sine egne valg så lenge de selv kan leve med resultatet!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Det som er så rart med deg neffi, er at i så mange andre type tråder virker du som en alminnelig, fornuftig DIB'er- hender til og med at jeg er enig med deg. Men med en gang ordet abort blir nevnt, så fyker alt vettet ut, alle hemninger slippes og du ser kun en rød klut som du som en sint okse skal ta..... Hvis du klarte å fremstå som litt mindre fanatisk enn Bin Laden, så hadde kanskje noen giddi å høre på deg... Et bra ordtak for deg å huske er: Man skyter ikke spurv med kanoner!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Ok, så poenget ditt er... burde hun tatt abort på disse to ungene da?
Gerd-Johan Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 neffi da. Jeg og du er da ikke sånne som starter diskusjoner for å henge ut folk vel?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Nei, men synes kanskje hun er litt motdsignede når hu sier at den drygaste bør ta abort hvis hun mener hun ikke er i verdens beste livssituasjon...da er det teit av henne å si noe slikt når hun sitter der alene med to små barn...mener hun burde holdt kjeft fra starten av...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Nei, nei ihvertfall ikke...noen ganger MÅ jeg bare...når folk er så stokk dumme som tibbit...
Dronningen! Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 Neffi... Garasjetaket er fortsatt fullt av snø!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 hahaha...morsomt : ) Synd vi ikke har garasje da... og plene er full av snø...så får ikke klippet gresset dessverre ; ) Men kanskje jeg skal ta meg en svømmetur i bassenget ?
Dronningen! Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Ja en lang en er godt for kropp og sjel.... Og om du sender inn hvor langt du har svømt kan du få "den store havhesten"!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 : ) haha...du håper vel at det skal skje en "ulykkke" mens jeg svømmer... *vil ha den store havhesten*
Dronningen! Skrevet 21. januar 2008 #18 Skrevet 21. januar 2008 Håper aldri at det skal skje ulykker, det er jo jobben min å hente de som er litt vågale i vannet..... Men ta deg en svømmetur du:o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2008 #19 Skrevet 21. januar 2008 Tibbit er et herlig menneske! at man er alene med barn betyr ikke at man ikke kan være sykepleier. om man har tatt abort eller mener at abort er ok kan man også være sykepleier. du virker litt forskrudd hi.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #20 Skrevet 21. januar 2008 Skrudd jeg ?!! Hehe..sier dama som venter på at drømmemannen som altså skal være en LEGE skal komme og banke på døra hennes og gifte seg med henne til sommeren... Også en mor da (som kanskje har litt mer vett i skolten enn datteren) som sier at hun ikke er smart nok til at en lege vil falle for henne.. HAHAHA.....ler meg ihjel : ) Man skal veren om LIVET når man er sykepleier, ikke TA det...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2008 #21 Skrevet 21. januar 2008 hva vet du om hennes livsitvasjon når disse barna ble til? at hun er alene med to barn nå betyr ikke at hun altid har vært det. men kansje akruat fordi hun vet hvordan det er og være alene med 2 barn at hun gir drygaste det rådet hun gir? jeg syns du er et meget dømmende menneske hi.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #22 Skrevet 21. januar 2008 Dama er 23 år!!!!!!!! og to barn...og hun snakker om å ha best mulig livvssituasjon før man får barn.... Da burde hun tenkt seg om to ganger før hun skreva med beina for en mann som ikke ville ha hu til slutt...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2008 #23 Skrevet 21. januar 2008 hahaha ler meg skakk. har du ikke noe bedre og komme med en personlige meninger om meg så viser det jo hvor lite du har og komme med i denne saken da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2008 #24 Skrevet 21. januar 2008 så 1 av 4 barn burde ikke vært til da? fordi foreldrene ikke neder opp sammen til slutt?
Miss Foster Skrevet 21. januar 2008 #25 Skrevet 21. januar 2008 Ja, og mora di burde også ha tenkt seg om før hun skreva for faren din. Kan du ikke gå ut og plage noen andre - f.eks. kjæresten din Bin.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå