Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Åhallo, jeg tror ikke folk som banner og roper på gud på engelsk uten å gidde å skrive hele ordene engang skal dømme hvilke kjelenavn andre har på barna sine..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 hehehe, omg er jo hyppig brukt i fjortismiljøer da..finnes da verre kallenavn enn sneipen...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 for å snakke ditt språk. LOL. hva som gjør sneipen verre en prinsessa mi, eller snuppa mi, lillemann,lillegutt også videre da? hver sin smak. nok en OMG og en ROFLMAO til deg.
Ikkelektuell Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg for min del tar Sneipen fremfor Prinsen any day.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 javisst. heller sneipen enn det altså
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Hihi, pappa kaller alle gutter han ikke kjenner, for sneipen. Tror ikke han bruker det som kosenavn, men her jeg bor er det et vanlig navn for "liten pjokk som tror han er no". Men jeg synes sneipen er litt søtt jeg... Vil i allefall ikke ha noen prins!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Må si folk henger seg opp i mye rart ja.......Er aldri på kranglesiden, nå kom jeg på hvorfor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå