Jannamor Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 I dag har jeg kjent masse som kjennes ut som noen som forsiktig knipser på innsiden av magen, langt nede da, ikke magesekken. Kan dette være noen bevegelser? Kjente det helt tydelig. Når det sluttet, trykket jeg på magen, så gikk det en 10 sekunder ca så startet det igjen. Jeg er 11+6. (har en sterk mistanke om at jeg er 4 uker lengre på vei) og 1gangs fødene noen som kan hjelpe meg? Hvis noen her har hatt en gaskostopi før, så var følelsen veldig lik. Bare mer banking enn kliping.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Med førstemann opplevde jeg de første tegnene til liv som om noen knipset meg innenfra, og så "svømte" lynraskt forbi. Så det kan godt være det er liv du kjenner )
Jannamor Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 og svømming og? hihihi så utrolig arti!!!! når sånn ca kjente du det?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Var 16+0 akkurat. Denne gangen kjente jeg de samme tegnene ved overgangen uke 12-13, og spark utenpå mage ved 16 uker )
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det er babyen som hopper trampoline, knipser og ler inni magen din! (I allefall i følge sønnen min sin bok "I magen bor en baby", forøvrig en genial bok for kommende storesøsken!)
Jannamor Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 16 ja. jeg er 12 i morgen (hvis jeg ikke har rett) og 1 gangs, derfor jeg tenkte at det kanskje var litt tidlig. Kan det være noe annet enn bevegelse? Foressten en genial kommentar med trampoline, knipsing og leeing. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå