Modenmamma40 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Vi leier bilstol fra IF, får da tilsendt nye etter som barnet blir eldre. Den vi fikk første gang er så ekstremt tung. Er en slags modul under denne som gjør den så ekstra tung. Har kjent på andres seter. De er jo lette i forhold. Blir nesten umulig å bære den med seg inn på steder. Hvorfor har noen denne klossen under og andre ikke. Har det noe med bedre sikkerhet å gjøre? Hvis ikke så anbefaler jeg ikke denne type stol. Veldig upraktisk.
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Kunne ikke vært mer enig med deg, den er helt grusom å bære på. Vi har 300 meter å gå fra parkering og ned i leiligheten, og jeg har helt siden snuppa var 1 mnd heller båret ho på armen enn å ha ho i stolen. Synes også den virker ustø når jeg har festet den i bilen. Nei, liker den ikke! Hvor gammel er babyen din, Modenmamma40? Bruker du den første stolen ennå? Snuppa er snart 5 mnd, og det er vannvittig trangt å få ho ned i stolen med vintertøy på. Vurderer å bytte snart. Ja, et spm til... har du betalt for leie av stolene? Vi har ikke hørt noe mer etter at vi fikk første stolen.
Modenmamma40 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Min gutt er fem måneder. Vet ikke om vi har fått noen regning jeg. Mannen min som har det gjennom sin forsikring. Ja den er tragisk tung. Orker aldri å ta den med inn i butikker eller noe. Har du tatt ut den polstrede hodestøtten da? Ble litt bedre plass da. Min gutt er ennå ikke syv kilo så han har fortsatt god plass der. Er den neste like dårlig sier vi opp hele greiene:-) Noen som vet hvordan neste stol er?
Mama Mu Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har densamme stolen til vår jente på 7,5 mnd. Men jeg er i grunn veldig fornøyd. Den er tung, så vi låter den bare stå i bilen, men personlig synes jeg det uansett er enklere å bære ut baby enn å løsne hele stolen. Jeg føler den er mer solid enn mange andre spedbarnsseter, noen ser ganske spinkle ut. Vi har fått den til å sitte stødig i bilen vår, men man må stramme beltene godt, og det er lurt og etterstramme innimellom. Tror neste stol i "If-serien" er Izi Kid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå