Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Skal flytte til en annen kommune, så må bytte bhg. Har søkt plass til gutten i en annen bhg. Er deltidstudent, og alenemor. Så jeg krysset av på prioriteringslista. For en uke siden, fikk jeg et brev fra kommune ang. bhg plass. Jeg skjønte ikke helt hva det betydde, men brevet inneholdt en ferdigutfylt søknadskjema som jeg bare skulle fylle inn det som manglet eller forandrer noe feil. Så jeg sendte tilbake skjemaet. Er det noen her som vet hva jeg prater om nå? Og som kan fortelle meg hva det er? Har aldri mottatt noe slik, så jeg vet egentlig ikke selv. Men jeg tror det er noe med at han stå i kø i bhg til opptak til våren?? Er veldig usikker...men håper!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå