Donna1 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Gravide her?? er ikke gravid( så vidt jeg vet:) ) men vil gjerne komme i kontakt med andre mammaer som enten har barn eller venter barn. jeg har en prins på snart 4 år selv og ønsker oss en til snart. alle mine venner har forduftet hehe blir sånn når man får barn flytter osv...selv om det ikke skulle vært sånn og man gjerne skulle ha kontakt for alltid. vi bor i drammen og hadde vært koselig å kommet i kontakt me ddere som bor her ikke bare chatte men også treffes og finne på moro ting sammen med barna. send gjerne pm da blir jeg glad og svarer:) klem
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er gravid da, og bor ikke i drammen, men du kan jo prøve å legge inn samme innlegget på dinbaby.com eller barnetmitt.com ?? )
LivetErEnLek Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Med mindre du har planer om å bli gravid med det første. er nok www.dinbaby.com stedet du burde være på, mange koslige damer der :-)
Bare™ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 til SP på tjukka vil jeg si at man ikke BØR være der om man ikke vil.. Barnimagen har plass til de som er gravide, har født eller planlegger å få barn.. Din Baby er litt annerledes og overgangen synes ganske stor for mange. Så etter en tid på DIB hvor det er ordkrig; skravlere vs kranglere så forlater man hele greia tilslutt.. Til HI! Jeg er IKKE gravid, men vi begynner prøvingen om ikke så lenge... Og holder meg der jeg vil være til JM Siri eller Hanna evnt kaster meg ut.. så det så!
Bare™ Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 iiiiik... ORDELINGSFEIL!! Gosh- skal vi leke litt "hang (wo)MAN!"??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå