Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, dagen etter ikm. den var veldig svakt positiv. Så i Lunsjen på jobb i dag løp jeg på apoteket å kjøpte en cb digital. Og den viste gravid :)

Min oppskrift : komme etter han og bli liggende med pute under rumpa natta gjennom.

Lykke til videre alle dere som prøver

sender litt babystøv ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERE SÅ MYE!!!!!!! Så gøy!!!!

Tenk at ett lite ord på en stav kan gi så stor lykke :o) Gleder meg til det ordet lyser mot meg også :o)

Takk for baby-støv :o)

Skrevet

Ja, det er bare helt fantastsik. Selv om det ikke har gått helt opp for meg enda. Føler meg som jeg pleier nesten. Men tenk at det vokser en liten spire inni meg :D

Lykke til videre med prøvingen. Håper den sitter snart for deg også :)

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!

Suger til meg babystøv! :o

Lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg testet også positivt i dag! Vi får følge hverandre over til 1.trimester! Jeg kan nesten ikke tro det er sant!

Skrevet

Gratulerer så masse! :)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos deg med den lille spiren og den voksende magen. Masse lykke til i svangerskapet!! :D:D

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!:)

Skrevet

Gratulerer! Oj, så mange som har blitt gravide nå i januar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...