ormeynglet Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har endelig nådd 12 uker, og gleder meg til å oppholde meg her ei god stund. Dette er jo det absolutt beste trimesteret. For å si litt om meg selv så er jeg 34 år, gift, og venter barn nr. 3. Har to jenter fra før, og det blir 3 tette, så vi er litt spente på hvordan dette blir. Men gleder oss selvfølgelig!
reekleim *fødeklar* Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Velkommen skal du være!!! Vi har 3 jenter fra før så vi er å meget spente på vad som komme vil!!!
ormeynglet Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Tusen takk:) Reekleim! Ser at du har 3 ganske tette du også. Hvordan ble det når nr. 3 kom i forhold til å ha 2?. Syns jo det er ganske hektisk nå også til tider, og følte at overgangen fra 1 til 2 var ganske stor. Var det veeeldig slitsomt eller? Barsk som hiver deg på nr. 4 allerede foresten:)
reekleim *fødeklar* Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 hehe...Jeg er glad at jeg har fått de så tett, men når det er sagt... det var tøft i starten, man har liksom ikke armer til alle, men så hadde jeg dem hjemme og. Denne gangen er alle andre i barnehage og på skole så det blir noe helt annet Å nå som de har blitt så store så har de det så moromt sammen 3 beste venner. Jeg hadde ikke så mye valg med fyran...hahaha gravid på pilla. Lykke til!
ormeynglet Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Forbereder oss på at det blir litt tøft i starten ja, men jeg har ikke tenkt å ha alle hjemme. De to eldste blir i barnehagen de fleste dagene iallefall. Mannen min blir nok å reise litt også, så tror det blir den beste løsningen for oss. Mine to har allerede begynt å leke seg litt sammen de også, så det er jo en kjempefordel:) Har du vært på ul, og skal du vite kjønn?
reekleim *fødeklar* Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Har ikke fått inkallelse til UL enda. Nej vi beholder den overraskelsen til ungen kommer vi! Vad med dere? Jeg trur det er lurt før dere å ha barna i bhg, jeg hadde gått hjemme med barna og hadde ikke krav på mer en engangsstøtta, så vi hadde rett og slett ikke råd til barnehageplass. Men nå har vi å det skal bli deilig å få tid med den lille(a)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå