Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig nådd 12 uker, og gleder meg til å oppholde meg her ei god stund. Dette er jo det absolutt beste trimesteret.

 

For å si litt om meg selv så er jeg 34 år, gift, og venter barn nr. 3. Har to jenter fra før, og det blir 3 tette, så vi er litt spente på hvordan dette blir.

Men gleder oss selvfølgelig!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være!!!

Vi har 3 jenter fra før så vi er å meget spente på vad som komme vil!!! :)

Skrevet

Tusen takk:)

 

Reekleim!

Ser at du har 3 ganske tette du også. Hvordan ble det når nr. 3 kom i forhold til å ha 2?. Syns jo det er ganske hektisk nå også til tider, og følte at overgangen fra 1 til 2 var ganske stor. Var det veeeldig slitsomt eller?

 

Barsk som hiver deg på nr. 4 allerede foresten:)

 

Skrevet

hehe...Jeg er glad at jeg har fått de så tett, men når det er sagt... det var tøft i starten, man har liksom ikke armer til alle, men så hadde jeg dem hjemme og. Denne gangen er alle andre i barnehage og på skole så det blir noe helt annet :)

 

Å nå som de har blitt så store så har de det så moromt sammen :) 3 beste venner.

 

Jeg hadde ikke så mye valg med fyran...hahaha gravid på pilla. Lykke til!

Skrevet

Forbereder oss på at det blir litt tøft i starten ja, men jeg har ikke tenkt å ha alle hjemme. De to eldste blir i barnehagen de fleste dagene iallefall. Mannen min blir nok å reise litt også, så tror det blir den beste løsningen for oss.

 

Mine to har allerede begynt å leke seg litt sammen de også, så det er jo en kjempefordel:)

 

Har du vært på ul, og skal du vite kjønn?

 

Skrevet

Har ikke fått inkallelse til UL enda. Nej vi beholder den overraskelsen til ungen kommer vi!

Vad med dere?

Jeg trur det er lurt før dere å ha barna i bhg, jeg hadde gått hjemme med barna og hadde ikke krav på mer en engangsstøtta, så vi hadde rett og slett ikke råd til barnehageplass. Men nå har vi å det skal bli deilig å få tid med den lille(a)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...