Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Hva kan man kjøpe mot halsbrann? Etter nok en søvnløs natt er jeg nødt til å prøve noe. Må man ha resept eller har de noe på apoteket uten resept? Og er det trygt for gravide og ta det?
tertilus Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Gaviscon tyggetabletter fungerer fint for meg. Kan kjøpes på apoteket uten resept.
3 skatter ute:) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 tar novaluzid tyggetabeletter, syns de hjelper- og man slipper den brusingen i munnen som gaviscon gir kan trygt tas av gravide begge disse merkene, kjøpes reseptfritt på apotek
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 For meg virker Titralac bra på dagen, mens om natta må jeg ha Gaviscon. Det fine med Titralac er at man kan ta det så hyppig som hver andre time og samtidig spise og drikke normalt. Med Gaviscon mister man virkningen hvis man spiser eller drikker. Gaviscon finnes forresten som mixtur også hvis du ikke vil ha brusing i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå