Gå til innhold

Prøverørsbarn.. (samme som på fødselsdebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått barn ved hjelp av ivf/icsi, når fødte dere i forhold til termin? Venter mitt første barn ved hjelp av icsi 2 mars, og lurer på hva som er mest vanlig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt for deg eg vennen :)

Skrevet

Dette lurer jeg også på:-)

Skrevet

dytter enda litt til..

Skrevet

jeg aner ikke, men dere kan jo prøve å legge ut samme innlegget på DinBaby? Der vet jeg om flere som har fått barn ved hjelp av ivf/icsi.

Skrevet

Har en nydelig icsi gutt som ble født på termindagen:) Håper vår kommende lille icsi gutt holder seg inne like lenge! men iforhåpentligvis kke lengre enn termindatoen;)

Skrevet

Hei,

Jeg fødte en icsi/tesa gutt for 31/2 år siden. Jeg gikk 3 uker over termin i forhold til min danske termin, som er den rette, men 2 uker over tid i forhold til den norske ul standard-terminen (er så irritert over at de ikke kan forholde seg til egginnsett når det er ivf.... Samme greia denne gangen)

Skrevet

Ja de forandret datoen på min ul også. 1 dag fram sist og 4 dager fram denne gangen.. Blir ikke klok på dette jeg... Det har vel ikke så mye å si når det kunn er snakk om så få dager. Men uansett kjedelig om man skulle gå mye over termin..

Skrevet

Så rart at de forandrer terminen deres! Vi vet jo når egget ble befruktet, og da er terminen satt.. Min ul termin ble den samme som ivf termin, men fikk beskjed om at de ikke endret terminen selv om ul viste noe annet. Hmm.. Tydligvis forskjellige prosedyrer på dette.

Skrevet

ICSI: fødte fire dager før termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...