Gå til innhold

Ensom og uten venner!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer inn til dere jeg :) er gravid i uke 21 og har lest litt av de innlegga som har blitt skrevet her. Det er mange her som føler seg alene og forlatt av venner. Jeg er en av dem som mistet mine venner når jeg ble gravid og det er vanskelig å føle seg så forlatt i en sånn situasjon. På ett nytt sted,uten venner og gravid i tillegg er ikke noe å rope hurra for :):) Jeg har en nydelig mann og unger,men det er ikke det samme og ha en venninde i samme situasjon som man kan prate med og som vet hva du går igjennom. Synd at avstanden mellom oss "forlatte"jenter er så stor,vi kunne fått til en kjempestor mammaklubb :):) Men jeg synes det er godt å kunne komme inn her og "prate" med dere :):)

Ha en fin dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig...det er godt.

Hvor holder du til da?

Skrevet

Velkommen i klubben;)

Dette er vel mest et fenomen blant oss yngre=) Hadde mange venner før jeg fikk barn, men etterpå hadde jeg svært få!

For hva er det vel å finne på med meg?

Hele vennegjengen min var samla før jeg ble gravid med nr 2, og jeg spurte etterpå hvorfor de ikke hadde sagt noe til meg?

fikk noen oppheiste skuldre tilbake og svaret de regnet vel med jeg måtte være hjemme med ungen!

Koselig...

Skrevet

Jeg bor i Buskerudfylke :) Dere da?? hvor gamle er dere??

Skrevet

26 år, bor 4 mil norr om Oslo

Skrevet

Alle trenger vi en å snakke med,gravid eller ikke. Ikke misforstå meg og synes synd på meg(jeg gjør ikke det) men det jeg prøver å gjøre er å få oss som er i lik situasjon til å få litt kontakt. Vi vet ikke hvem hverandre er,vi kan meldes privat(eller ikke) og snakke om det som ligger på hjertet,da har vi en/eller flere til og dele tankene vores med :):)

hvem vet kanskje vi mammaer kan få vor egen fine klubb :):)

Skrevet

Her på mammasiden er det jo bare å ta kontakt med andre mammaer - så får man hvertfall snakket og diskutert ting og tang man lurer på :) Jeg har nettopp begynt på bassengtrening for gravide, kan virkelig anbefales (!) for da møter du andre som er din situasjon pluss at du får trent din gravide kropp. Sjekk med lege/jordmor om de har slikt tilbud i nærheten av der du bor! Masse lykke til!

Skrevet

Ensom og med gode venner men de er på andre siden av landet! Og ikke mann og ingen barn fra før. Jeg holder på å bli sprø.

Jeg skulle ønske jeg kunne grave meg ned til sommeren.

Skrevet

Hei. Jeg er 29 år, gravid i uke 16 og bor også i buskerud fylke. Har også nettopp flytta hit så jeg kjenner ingen skikkelig, men snakker jo litt med de andre på jobben. Men da er det jo bare jobben som blir diskutert også... :S Litt kjedelig, men håper jo å bli kjent med flere etterhvert...

Skrevet

Glemte å spørre om hvor gammel du er da og hvor mange barn og alder på de ;)

Skrevet

er det noen BIM-treff der du bor??eller kan du evt starte noe??

selv kjente jeg ingen her vi bor..flyttet hit i høst for skolegang...

dvs..bor 26 timers ren kjøring unna alt kjært og nært..

går på skole ilag med en gjeng 18åringer som aldri har hørt om ordet ansvar før..eneste tanken i hodene deres er festing,sex,alkhol,når polet stenger osv osv...

så sier seg selv at det er ikke akkurat personer som jeg har noe til felles med..har derfor fått startet opp BIM-treff her,noe som har gjort ting litt lettere for meg...skal ha et nytt et imorgen faktisk..gleder meg...

er så godt å føre en samtale som ikke omhandler hvem man hadde en one-night-stand med sist helg..

har heldigvis verdens herligste mann ved min side gjennom alt...

det jeg prøver å si er at prøv å se om muligheten for å treffe andre likesinnede rundt deg..

og bruk oss som er på bim...veldig godt å ha noen å få ut frustrasjoner ovenfor som faktisk forstår hva man mener...

selv om at mannen min er veeeldig forståelsesfull og verdens beste støtte,så er det også veldig godt å få tips og hjelp av folk her inne når bekkenløsningen er på sitt verste, eller man må få ut masse gravideting...

nei,håper ting ordner seg for deg..har virkelig all forståelse for hvordan du har det...selv vurderer vi å flytte nærmere heimen om ikke ting blir betraktelig bedre det neste halve året..men vi får se...det begynner å se lysere ut her jeg er nå..så hvem vet...er bare å holde alle dører åpne og håpe på det beste.. :-)

Skrevet

Koselig at så mange har kommet innom. :)

Jeg er i lik situasjon,bor langt unna familie og venner. Kjenner ikke mange der jeg bor.

Du setter deg liksom ikke bare opp i bilen og kjører over 2 timer for å ta deg en kaffekopp med venninde,hadde vært koselig å kunne treffe andre i lik situasjon.

Det er slitsomt å være gravid ,sykemeldt,med bekkenplager, alene hjemme hver dag og i tillegg ikke ha noen å snakke med :) :) man blir sprøøøøø..............:):) :)

Hvor i landet bor dere??

Skrevet

Jeg er 31 og gravid med nr:4 bor i Buskerudfylke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...