Gå til innhold

noen som skal føde på fredrikstad sykehus ell?=)


renathe88

Anbefalte innlegg

hei alle sammen=)

er det noen flere som skal føde på fredrikstad sykehus rundt den 10 april ell?=)

 

Ha en fin dag videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal føde på Fredrikstad, snuppa mi skal komme 22 april. Men hvem vet, kanskje ho presser seg ut littt før termin;) e uke eller to før hadde ikke gjort noe akkurat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin den 26 april ;) men sier ikke nei takk til om han kommer en dag eller to før det.

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 26. april, men er lagt inn for 3 uker siden. De håper jeg ligger lengst mulig. får se når han velger å komme... Kan hende jeg er her enda da ???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da.. håper det ordner seg for deg og babyn. Jeg har termin den 13 april. Håper babyn din holder ut akkurat som deg:) Knip igjen..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal føde i Fredrikstad, har termin 28. april. Fødte 3. mai forrige gang jeg hadde den terminen så jeg håper ikke det blir på storesøsters bursdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo mange som skulle føde i fredrikstad rundt samme tid. Så moro. Skal føde for første gang ... blir veldig spennende, men jeg lurer på, skal pappaene deres (barnets) sove over. Leste noe om at det kunne være en mulighet, om det var plasser nok...

Og om det er noen som har født der tidligere, får vi en omvisning noen uker før termin???

Masse gå på vilje til alle sammen. Ikke så leeennngge igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 14. april, og skal føde på Fredrikstad! :o)

 

Da vi var på UL sa ho jordmora vi snakka med først at pappaen gjerne måtte sove over, så vi har tenkt til det.

Håper det går i orden altså!

 

Omvisning må du ringe å spørre om selv tror jeg ho sa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia heia april fødende he he vi er heldige som slipper sommervarmen gravide........ har termin 19 april jeg.å barnet skal komme tilværden på fredrikstad sykehus.jeg er førstegangsfødende å gleder meg masse!!!!!!!! venter jente jeg...SMIIIIIL håper jeg får før termin.gått opp i vekt seh hehe 20 kg.hjelp......må jo bort igjen å da.... PREKÆS I FREDRIKSTAD...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! Jeg skal føde på B3, aner ikke når for jeg får bare premature barn... Men terminen sier 17 april...

Men kynnerne sier noe annet så vi får se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,har mens termin 30.3D 28 og tidlig UL 29.Men sykehuset sin ble 5 mai.

Nå er hodet godt festet og magen sunket og har mye stikkinger og vondt og kynnere gitt,så får se om det blir rundt 30 april på meg.

Da blir det enda ei i fredrikstad ;0) Men skal på B3 jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pgpia.

Skal føde selv på fredrikstad sykehus og har termin 2.april.

Har planlagt keisersnitt den 1. april pga seteleie. kommer den i løpet av påsken blir det vanlig fødsel.

kanskje vi sees:-)

 

Hilsen Doff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...