Icedancer Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har vært på Barnas Hus å handle vogn i dag. Hadde fått beskjed om å være der 10 min før åpningstid da det trolig ville bli kø (Salg). Men jeg hadde ikke i mine villeste fantasier kunne forestilt meg at det kunne være sååååååååååå innigampen med folk. Jeg stod heldigvis langt femme i køen da de åpnet dørene, ellers hadde jeg ALDRI fått det jeg ville ha. Folk stormet butikken som ville dyr. Så fedre som tok rulletrappene i to byks for å komme først til mølla. Hjelp sier jeg bare. Butikken myldret som i en svær maurtue. Måtte stå hele 1 og en halv time i kø for å få betale. Hjelpe meg, aldri mer, he he. Men jeg fikk nå hvertfal det jeg ville ha, mens hun stakkar som kom bare et par sekunder etter meg ikke fikk. så nå gleder jeg meg bare til den lille prinsessen skal ut og trille:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 hehe vurderte å dra på Alna, men kom fram til at det hysteriske greiene der bare ville ta fra meg vogngleden;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Herregud da- hørtes ganske villt ut. Var jo ganske nedsatt på endel varer så skjønner godt det er folk. Var nå hvertfall bra du fikk det du skulle ha da...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 På Forus, på samme senter som Living - bare i annen bygning- like ved motorveien. Er O Olsen / Barnas Hus den heter.
UpsyDaisy Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det er grunnen til at jeg aldri handler på salg!!! Orker det ikke jeg, da betaler jeg heller litt mer
To trollunger + en spire Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Ikke rart når "alle" skal ha maxi cosi bilsete og TFK vogn :-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Hehe, vi var også der, men vi startet en ny kø vi Ved inngangen, så selv om vi skulle betale halv 11, så var vi som nummer 3 i køen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå