shine77 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Ja jeg tror faktisk det denne gangen... har gått på¨pergo for å få eggløsning,denne mnd testet jeg ikke på el pga at jeg tok pergo for 3 mnd siden og trodde ikke den virket denne mnd... Men torsdag da jeg var på toalettet var det litt rosa blod,trodde da det var mensen som kom,men d var bare litt av og til når jegvar på toalettet,dette varete til og med lørdag så var det ikke mere(har lest om festeblødninger)Brystene er litt ømme men ikke så mye,i går kveld fikk jeg sinnsykt mye halsbrann og verk i korsryggen,i dag kjenner jeg bare verken i kjorsryggen og litt halsbrann... men aner ikke når jeg kan teste,torsdag var det 32 dager siden siwst menstruasjon... nopen som vet når jeg kan teste etter eventuellt festeblødning og om denne må taes på morgenurin...???
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Du kan teste nå, men alltid best med morgenurin da, men kan bli positiv nå også! Lykke til!!!!!!!
shine77 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 er så sinnsykt spennt... må kjøpe 2 stk så jeg kan ta i dag og i morgentidlig om den i dag er neg.. hva er best de digitale eller de vanlige....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Tror de er like sikre, men slipper å tyde streker på digital. Ja kjøp to;-) Spennende da!!!!! Du må oppdatere!!!!
shine77 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 jepp oppdatering skal dere få....
shine77 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 tok cb digital i gårkveld den var negativ... kansje det var for tidlig.. har en til liggende men skal vente litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå