Gå til innhold

Tror jeg er Gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg tror faktisk det denne gangen... har gått på¨pergo for å få eggløsning,denne mnd testet jeg ikke på el pga at jeg tok pergo for 3 mnd siden og trodde ikke den virket denne mnd...

Men torsdag da jeg var på toalettet var det litt rosa blod,trodde da det var mensen som kom,men d var bare litt av og til når jegvar på toalettet,dette varete til og med lørdag så var det ikke mere(har lest om festeblødninger)Brystene er litt ømme men ikke så mye,i går kveld fikk jeg sinnsykt mye halsbrann og verk i korsryggen,i dag kjenner jeg bare verken i kjorsryggen og litt halsbrann...

men aner ikke når jeg kan teste,torsdag var det 32 dager siden siwst menstruasjon... nopen som vet når jeg kan teste etter eventuellt festeblødning og om denne må taes på morgenurin...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan teste nå, men alltid best med morgenurin da, men kan bli positiv nå også! Lykke til!!!!!!!

Skrevet

er så sinnsykt spennt... må kjøpe 2 stk så jeg kan ta i dag og i morgentidlig om den i dag er neg.. hva er best de digitale eller de vanlige....

Skrevet

Tror de er like sikre, men slipper å tyde streker på digital. Ja kjøp to;-)

Spennende da!!!!! Du må oppdatere!!!!

Skrevet

jepp oppdatering skal dere få....

Skrevet

tok cb digital i gårkveld den var negativ... kansje det var for tidlig.. har en til liggende men skal vente litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...