Lille`mor & lillebøll Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Nachos m/ salat og forskjellige dipper;=) Mmmmh,åååh...me hungry now!!!!
lengsel er over termin Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 starta på kjøttsuppe med det samme jeg sto opp i morges jeg så her blir det kjøttsuppe ja.
3 skatter ute:) Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 vi skal ha fylt rødspette med poteter og gulrøtter til anbefaler dere som går tom for ideer å lage en plan, for en uke eller 2 da slipper man tenke på middagen hver dag vi har plana klar helt frem til keisersnittet vi nå får utnyttet det man kjøper bedre også De neste 15 dagene fortoner seg slik hos oss: rekkefølgen er ikke slik. Fylt rødspette Kylling korma Pølse og stappe Karbonade og potetstappe Taco Kyllingwok Fiskegrateng Grønnsakssuppe Kyllingfilet og pasta Pannekaker Smørgraut Moussaka Biff og fløtegratinerte poteter Risengrynsgraut Laksefilet
Kakebakesøte Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Har planer om noe enkelt noe for vi må avgårde rett etter middag. Makaroni og pølsegryte med løk i. Alt blandes i hvit saus. Det er i grunn godt, veldig barnevennlig
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Hos oss blir det wok med rester av kjøtt fra lørdag da jeg prøvde meg på raclette for første gang. Kan absolutt anbefales.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 hadde kyllingfilet i går, da stekte jeg noen ekstra, og så har vi bali kyllinggryte med ris til i dag.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Kjøttboller med brun saus, poteter og grønnsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå