Gå til innhold

ER DET MULIG????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en cb Digital og der står det gravid!!!! Er det mulig???? Full klaff på 1. forsøk???? Er både redd og glad på samme tid her nå! Men klarer ikke helt å tro på testen! Det må da være feil? Har vært våken i natt med intense menssmerter! Men kjentes annerledes ut enn de bruker. Til slutt var jeg nødt til å ta naproxen for jeg var jo så sikker på at det var mensen som kom! Herregud, er ikke det farlig å ta da??? Klarer ikke helt å tro på dette jeg. Skal ta ny test i morgen! Lurer på om jeg skal ringe legen, er det normalt og ha så intense smerter da? Typisk meg å begynne å bekymre meg med en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ekstreemt sjeldent at tester er falsk positiv, heller omvendt. Så jeg vil bare si: GRATULERER så mye!!!! :-D

Skrevet

Den satt på første forsøk hos meg også :-D

Foreløpig termin er 25.09.08

Har kun tatt en test, samme typen som deg. "Gravid" lyste det mot meg etter noen få sekunder. Tviler ikke jeg, for symptomene tilsier alt annet enn hva jeg har opplevd før :-D

Tok også testen fire dager etter ikm. Veldig spennende det her, men ennå ganske uvirkelig.

Uansett, gratulerer så mye :-D

Skrevet

lyst!:

kan jeg spørre hvilke symptomer du har???testa du første gang etter ikm?

Skrevet

har kun testa en gang, og det var kl.09.00 i går. CB digital, og "gravid" lyste mot meg nesten med en gang.

mine symptomer:

* trøtt og sliten (1,5 - 2 uker før ikm)

* ømme pupper, spente pupper (ca. 1,5 uke før ikm) tror de har vokst litt også

* oftere på do (ca. 1 uke før ikm)

* endel vondt i magen, mensmurringer (ca. 1uke før ikm)

* rar smak i munnen (ca. 1 uke før ikm)

* stikkninger i mage, brystregionen (ca. 1 uke før ikm)

* uteblitt menstruasjon (mensmurringer, men ingen mens)

er de jeg kommer på nå ihvertfall, mulig jeg har glemt noen. Men jeg har uansett hatt en følelse siden unnfangelsen jeg da... kom ikke som et sjokk på meg akkurat, men alikevel utrolig rart og veldig spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...