stabeist Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Er det noen flere enn meg som har vondt der hvor epiduraen ble satt?Det er nå over 2mnd siden fødsel og jeg kan ennå merke godt hvor den ble satt...har også vondt (til tider vel og merke) i ryggen, i området den ble satt! (Kan det kansje ha noen sammenheng med at den ble satt 3 ganger på meg før det funka?)
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde sånne stikkninger når jeg bøyde meg, der hvor de satt den, en lang stund etterpå. HVOR lenge er usikkert, siden det er 3 år siden )
Gjest MyIian Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg ble stukket 10-12 ganger med spinalbed. i over 1 time før jeg ble lagt i narkose.. jeg har fortsatt vondt og muligens en nerveskade som gjør at jeg ikke har balanse lenger.. strler ned der den traff. 8mnd siden fødsel.
LizzyG Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Og dette er grunnen til at jeg aldri skal ha epidural!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Hehe Lizzy, ikke alltid man kan velge ;o)
LizzyG Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Nei, det er sikkert sant. Har sprøyteskrekk, så de akupuntturnålene jeg fikk når jeg fødte var mer enn nok.
LizzyG Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 For å ikke snakke om når de satt inn dryppet. Det var det nærmeste jeg kom døden når jeg fødte;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Jenta mi lå i seteleie, så noe annet var liksom ikke et alternativ ) Glad jeg slapp det med nr 2!
Piken på landet Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde veldig vondt i innstikksstedet i mange uker etterpå vet jeg, husker ikke eksakt. Men de første dagene var det såpass vondt at jeg ikke greide å ligge på ryggen ihvertfall, og våknet på natta av smerter når jeg i søvne hadde lagt meg over på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå