olla Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Lurer på å begynne med p-piller, men er litt usikker. Vet ikke helt om jeg vil bli gravid i løpet av høsten, eller neste år. Derfor lurer jeg på hvor lang tid det tok før du ble gravid etter at du sluttet på pilla?? Gynekologen mener at en blir gravid straks en slutter. Er det også deres erfaringer??
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har 2 stk "p-pillebarn" Første ble jeg gravid med når jeg gikk på pencilin, da slutta p-pilla og virke som den skulle. Gikk på pencilin i 10 dager. Nr 2 er et resultat av dårlig pillebruk under flytting, så jeg glemte pilla i 3 dager, og der satt'n gitt )
petite fleur Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Slutta på pilla (etter 11 års bruk), ble gravid i 2. pp ;-)
olla Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 ok, altså er ikke akkurat det et argument mot pilla forstår jeg, da er det vel bare å begynne da....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Brukte trionetta i 5,5 år, slutta på den, og ble gravid med en gang. Brukte cerazette i 10 mnd, og hadde en mens før jeg ble gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå