Mammahjertet Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har en toåring som jeg pleier å leke ute med, men nå passer verken min eller sambo sin skibukse over magen lenger. Er skikkelig vinter her så må ha noe som funker til skikkelig snøvær, men gidder ikke bruke så mye penger. Noen tips? Hva gjør dere andre?
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker de vanelige skibuksene mine med seler, så bare lar jeg knappen og glidelåsen være åpen. Jakka rekker jo uansett nedenfor. Ellers kan jeg fortsatt bruke varmedress, er litt bedre plass i den. Er forresten uke 28+2.
BellaSuz Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde samme problemet inntil jeg kom på å knyte fast et vanlig hårstrikk i det ene festet, og når jeg skulle ha den på, trakk jeg opp det jeg klarte av glidelåsen og hektet hårstrikket innpå festet på andre siden. Dette funker vel stort sett bare hvis det er en slags "flat krok" som man hekter fast i et feste, som en knapp i buksa...(hehe, litt vanskelig å forklare, men skjønner...?)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Her passer buksene og har kort tid til termin. Men hva med å kjøpe en sånn hel dress fra Sparkjøp eller hvor de er henn. Er ikke de veeeldig billig? Du må kanskje finne en løsning på lengden i beina, men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå