Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som er skikelig sprutgulper.Etter hvert måltid så er det frem med badehåndkle for at han skal gulpe.Har prøvdmye forskjellig som å gi mat i mindre mengder men oftere.manuell terepeut....osv.noen som har det sånn og kanskje som her noen tips????????

synes det er veldig slitsomt og kan ikke gå på kafe eller være lenge hjemmefra for jeg må frem med badehåndkle og folk stirrer og tror noe er galt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Ammer du? Eller gir erstatning? Vi hadde en storgulper her. Så dette kjenner jeg til:) Forferdelig slitsomt. Og som du sier: vanskelig å reise no sted. Ikke no gilt når det gulpes overalt! Her hjalp det (dessverre) ikke før snuppa var en 10-11 mnd. Vet det finnes et middel du kan blande i melka. Nestragel...tror jeg det heter. Gjør at melka tykner litt i magen. Ellers hjalp det litt å ikke legge ho ned rett etter måltidet. Holde henne oppreist i ca 15-20 min etter mat. Ikke sjaue, og flytte henne hit og dit. Ro rundt og etter måltidet. Pluss en kvart mill med smekker;) Og faktisk så bryr ikke folk seg så veldig om de gulper. Noen små barn gulper, sånn er det:) Men skjønner deg veldig godt:) Har du sjekket om det er reflux forresten?

Skrevet

ammer ja,prøvde mme oxo men samme leksa der.ikke sjekket om det kan være det.

Sikkert et dumt spørsmål men hvordan er det i forhold til babysvømming og når de skal under vann??

smekker ja?det er det overalt her....ikke minst håndkler og gulpekluter som vi tørker med....

Skrevet

Å så irrtiterende! Hadde skrevet et langt svar tild deg, så ble skjermen svart!:( Ja ja. prøver på nytt. Først: mente ikke å skremme med å nevne reflux. Bare noe jeg tenkte på. Mi hadde ikke det. Og ho gulpet helt utrolig mye!!! Syns det var rart at ho la på seg egentlig... Men så lenge de legger på seg, og ikke viser ubehag, så er det normalt:) Men det spurte du egentlig ikke om;) Babysvømming: Det vet jeg ikke. Men vil tro det går greit. Det kan sikkert komme en gulp i vannet, men det er de nok vant til:) Vi var dessverre aldri på babysvømming:( Det går sikkert fint:) Men da var det jammen ikke mye jeg kunne hjelpe deg med...hm... ;)

Skrevet

jeg takker uansett for svar jeg.synes det er godt å snakke med noen som forstår hvordan vi har det:)

Skrevet

Har en storgulper her også, det blir store dammer av gulp på golvet hvis han gulper når jeg holder han på armen. Stooore hauger klesvask produserer han. Men lurer på om jeg ser litt bedring nå, han er 5 mnd. Og jeg har luktet gulp siden han var født, smekker hjelper overhodet ikke, han gulper laaaangt forbi dem. Men blid og god, da.

Skrevet

Snella mi gulper seg selv i øyet, hun....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...