M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei hei jenter:-) Tenkte vi kunne ha en liten tråd om dere vil, siden vi hadde ikm samtidig i uke 3, men ble skuffet av TR:( Så kan vi ha noen å gå en laaaaaaaaaaaaaaang periode sammen med? Klem fra M-79:-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 heia alle sammen!! kjempe gøy med en tråd ja:) her kan vi holde motet oppe om alt mellom himmel og jord :) om ca 3-4 uker kan kanskje en test være positiv for oss alle, vi går vel inn i denne pp med optimismen i behold vel...?? :)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Ja vi må være optimister;-) Da er tråden i gang da:-) Artig det!!! Klem:-)
caiza Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Heisann. Kan jeg slenge meg på jeg også? Har falt litt ut siste uken pga div data-trøbbel... Hadde ikm uke 3, men er igang med en ny pp nå...
☆twinkle twinkle Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 hei, så gøy med en egen tråd for oss!! Jeg er SÅ deppa i dag..Og har vanvittige mens smerter..Det bare velter ut av meg og jeg hater kroppen min som ikke har laga ein baby...Kjenner jeg er vanvittig følom også, jeg ble rørt når jeg så denne tråden..Første gang jeg føler meg skikkelig inkludert her inne:0):0) Men nå er det ny start og blank mnd så nå er det bare bli ferdig me denne kvalme tante rød .VI skal holde motet oppe sammen:) Er jo ikke så kjekt å fortelle andre rundt meg hvor skuffa jeg blir hver gang tr dukker opp..de vet jo ikke at vi prøver... så det var meg i dag..Godt å få det ut! Hvordan har dere det da?
Icerus Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 min dag.... Har ikke tenkt så mye på det før nå i kveld, men har vannvittige ryggsmerter..... Gikk en to timers tur for å løsne litt på tr smertene, har tidligere gått på meds for å slippe, men kroppen skal holdes ren så lenge som mulig:) Ellers får vi besøk på jobben av en 1 mnd gammel baby, sammen med mor selvf. Kjøpte pressang til nurket for en liten stund siden..Og så på alle de små nusselige klærene:( Ellers veldig klar for runde to;)
☆twinkle twinkle Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Det er godt å gå en tur, det skal jo hjelpe det..Skulle gjort det selv i går kveld ja.. her i bygda er det kjempe mange som er gravide og siden jeg mistet i okt har jeg blitt så misunnelig..det er ikke noe gøy men jeg håper jeg skjuler det godt..
caiza Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Det gjelder å holde motet oppe og tenke at det snart kommer en ny sjanse.... Ikke alltid så lett, særlig med TR på besøk. Sikkert lurt å komme seg ut og lufte hodet litt! Når man ikke kan fortelle folk rundt seg at man er skuffet og deppa, blir det jo fort ekstra kjipt - kjekt å ha denne siden hvor man kan skravle i vei ;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2008 Til caiza:-) Velkommen;-) Kjekt du hiver deg på her!!! Til dere alle: Nå begynner humøret mitt å komme seg litt etter at tr dukket opp søndag. I går var jeg på helsekost og apotek og svidde av 1000 kr på vitaminer og kjerringråd... Jeg er visst litt sprø, men nå skal alt prøves! Utrolig kjekt å ha dere å prate med! Det er jo ingen som vet vi prøver, selv om jeg føler vi har hintet veldig til svigermor. Hun snakker så mye om å bli bestemor at det er rett og slett nesten umulig å holde tett til henne:-D Ja nå får vi holde humøret oppe, så satser vi på at denne mnd løsner det for oss!!!!!!!!!! Til twinkle twinkle: Håper det går bedre med deg nå, og at du lykkes denne mnd!!!!!!!!!!!! Store klemmer fra M-79
☆twinkle twinkle Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Velkommen Caiza! I dag har humøret mitt blitt bedre:0) Mamma kommer i morgen og det blir godt:0) Også skal jeg se greys and antony (som vi sier her ihuset) hehe.. Jeg kjøpte omega tre til mannen i dag ..vet ikke om det hjelper men.. Dattera mi smakte en og sa nam:) Det var sånne med tran inni .offa meg...men det var jo bra at hun likte det.Hvilke vitaminer kjøpte du M79? Forstår at svigermor får noen hint ja.Det gjør sikkert min og for hun vet at jeg mistet og nå sa jeg at jeg hadde store planer med å slutte å røyke.så da tar hun sikkert det som et hint på at noe er på gang.. Jeg tror det vil lykkes denne mnd ja! For oss ALLE:0) Dette går bra! gleder meg til eggløsning..Jeg har bestilt sex hos mannen hver dag etter jeg er ferdig med tr:0) kjøper inn litt sexyundertøy å overrasker han med:) hehe
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 heia. er bedre i humør jeg også nå, etter tr kom( den kom faktisk på dagen) har vært på oppdrag i hele dag (er ambulansepersonell, går av vakt imorgen tidlig), så jeg har ikke fått sett innom her før nå.. har heldigvis EL i min neste lange fri periode , synd å ha EL midt i en jobb periode.. må vel innom på en helsekostbutikk jeg og å kjøpe no sink til meg og min samboer, hehe... skal også prøve dette kjerringrådet,med å "låne" en baby også - min kommende svigerinne fikk sin tredje gutt for 1 uke siden litt misunnelig ja, hehe, MEN denne gangen skal d klaffe for oss alle man:):):) stå på jenter :) nattaklem fra meg:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2008 hei hei twinkle twinkle:-) Vitaminene jeg kjøpte er: Bio selen+zink, c-vitaminer, folat(har hatt det fra før også, men måtte ha ny:-) og b bitaminer.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2008 Kjøpte også wild yam, hostesaft og termometer;-) Så nå prøver jeg på det meste...... Hehehe:-D
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 her var d lite fart syns jeg.. idag har jeg endelig blitt ferdig med soverommet som jeg begynte å male i helgen bare igjen å male ei pipe hvit, vaske og rydde jeg har også regna ut når jeg skal ha EL heldigvis har jeg en lang fri fra jobben di dagene,så da er d bare å kjøre på, skal vel d ellers etter at tr stopper opp (håper den kan være borte noen mnd snart, hehe) Ellers da, er d bra med dere? hva gjør dere utenom å slå ihjel noen timer inne på bim? jeg jobber i ambulansen,ellers ingenting, trener litt og har god selskap i en liten valp(golden retriver 5md) når min samboer er på jobb, han jobber i skitrekket like ved her vi bor Satt å så i en IKEA katalog i stad, fy flate der var d mye fint til en liten baby, stellebord og seng, forhåpentligvis må vi dit å handle inn litt snart men jenter - optimistmen begynner vel å nå toppen for denne pp..? med mange kjerringråd som skal prøves, el testing og temp.måling, vi må ihvertfall oppdatere hverandre og holde motet oppe sammen da sier jeg takk for idag og dere får ha en riktig god natt *klem*
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. januar 2008 Ja motet mitt har kommet seg betraktelig nå! Er helt klar for ny pp nå, og gleder meg til tr er helt vekke, så håper også jeg at den nå blir vekke for MANGE mnd.... :-) IKEA katalogen ja... Har ikke godt av å se så mye der jeg(eller andre steder med baby klær/ting;-D), for jeg blir helt sjuk.... Utenom babylaging holder jeg og mannen min på å bygge ut leiligheten vår. Når den er ferdig blir den ca 80kvm. Nå er den ca 55kvm. Så det blir deilig!!! Jeg er ikke i jobb for tiden, men på rehabilitering pga at jeg har kronisk utmattelsessyndrom. Men jeg er blitt mye mye bedre nå, og skal snart søke om yrkesrettet atføring. Må nok omskoleres pga sykdommen. Så nå holder jeg på å trene meg opp igjen etter noen år med hvile hvile og atter hvile:-) Håper derenandre jenter har det bra også og at motet er på topp for en ny pp! Klem:-)
☆twinkle twinkle Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 hei! Lite liv i denne tråden... Jeg har fått motet tilbake helt nå! Nå er tr snaart helt borte også.. stoler ikke helt på eggløsningen min at den komme når det er normal så jeg satser på mye sex fra i går kveld av.vi har jo en liten datter så vi må ta det om kvelden...vet ikke om det er det mest gunstige tidspunkt men? noen som vet? Ellers har jeg funnet pearlyen min fram så den skal jeg begynne å bruke igjen i morgen. da får jeg vel opp rødt lys hele mnd men det er bare fordi jeg aldri har brukt den skikkelig.andre som har pearly? ellers uten om å lage barn så jobber jeg i resepsjon/resturant på et hotell.bare 50% da..må jo få litt tid til vesla og..og så prøver jeg å få meg nye venniner på stedet jeg bor.flytta hit for et år siden og det er et lite sted og vanskelig å få venner...så skal vi bygge hus snart:0) Det gleder jeg meg til...Kjenner godt til tanken med å se på baby ting jeg ser og ser og blir helt dårlig av det..tror ikke det er sunt! M79 det var ikke godt å høre at du er syk? Hvordan trener du deg opp igjen? Kjenner ei på 15 som har hatt det i to år..Hun spiser ikke selv engang og ligger bare i et mørkt rom...Jeg gråter når jeg tenker på henne ! Det er en grusom sykdom! ¨Håper du blir HELT god igjen snart! + baby i magen! Har alle dere det andre bra?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. januar 2008 #19 Skrevet 27. januar 2008 heia. alt er bare bra her, trøtt og sliten etter travel arbeidshelg, heldigvis ferdig på vakt i morgen tidlig snart tid for temping og testing nå..? bitte litt usikker ang temping, hvordan temperaturen skal være før/under og etter el.. veit noen av dere d?? får studere pernille.info litt bedre kanskje.. glemte selvsagt igjen min "gode" salvie te hjemme, tenkte å begynne å drikke litt sånn før el å få i min kjære samboer litt også.. men får begynne med d når jeg kommer hjem i morgen ellers har d kommet veldig mye snø her di siste dagene, merket d på tur hjem fra oppdrag igår, trafikken gikk i 30 km/t, du så nesten ikke 2 meter framfor deg en gang,da ble man plutselig litt våken igjen, hehe.. var ute å måka fram bilen min i stad, såg nesten bare halve bilen, så d er kommet en del ja,så nå syns jeg d er nok! håper d står bra til med dere nå skal jeg finne sofaen jeg klem*
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 28. januar 2008 Hei hei dere:-) Det er sikkert litt lite liv på denne tråden fordi det er leeeeenge til ikm;-) Når den nærmer seg, tipper jeg det blir litt mer fart her;-) Twinkle twinkle:-) Ja det er en DRITT sykdom!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jeg har vært utrolig heldig ser det ut som (kan ikke være helt sikker da, kan få tilbakefall), jeg var kun lenket til sengen noen måneder.. Det tok lang tid før vi skjønte hva som feilte meg, og etter at vi skjønte det, tok det lang tid til jeg fikk diagnosen. Veldig få eksperter på dette, og få som har lov å stille diagnose. Jeg begynte vel egentlig å bli syk for fire år siden, og var på det verste fra august til november 2006. Så ble jeg sakte men sikkert bedre etter det. Men det er først nå (de tre siste mnd) jeg har klart å begynne å trene meg opp igjen. Da jeg var skikkelig syk var det rett og slett farlig å trene. I lege erklæringen min står det at jeg er under rehabilitering, og at rehabiliteringen består i hvile og kosthold:-) Og det er sånn det er. Så hun du kjenner på 15 må nok bare hvile hvile og atter hvile stakkars. Jeg føler virkelig med henne!!!!!!!!!!!!! Men: Det er håp!!! De fleste med ME blir tilnærmet frisk:-) Og jeg er vel nesten der nå. Må bare hvile litt mer enn dem som er helt frisk. Så jeg er utrolig glad og takknemlig:-) Min trening består nå av sykling, svømming og å gå på turer:-) Ble langt dette her;-) Til dere alle: Nå nærmer det seg eggløsning:-) Det er nå det skal klaffe!!!!!! Ikke sant????? Klemmmmm fra M-79
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 heisann :) jepp, nå nærmer d seg el og denne gangen skal d klaffe for alle på dette forumet :) idag har jeg kjøpt grapefruktjuice, må vel styrte i meg et glass og skylle ned med vann, ikke akkurat d beste juicen jeg har smakt! ellers skal jeg drikke salvie te og få i min samboer litt av d også håper vi slipper flere pp:) klemklem
☆twinkle twinkle Skrevet 28. januar 2008 #22 Skrevet 28. januar 2008 Godt å høre at de fleste blir friske av ME ..Det er så trist sykdom! Flott at du fikk diagnose og nå er tilnærmet frisk!! Du lærer nok mye av en sånn sykdom..lærer kroppen å kjenne og lærer om kosthold å sånn! Det tror jeg mange hadde trengt! vertfall jeg.. Hvorfor skal vi drikke grapejus? Det har jeg ikke fått med meg! Hvor mye`? syns det smaker ekkelt.. Jeg har et vanvittig håp for oss alle om at denne pp skal det gå!! Jeg har troen på det også!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. januar 2008 åååååå det var kjekt å høre:-) Håper du får rett!!!!!! Tror vi skal drikke grapejuicen pga at elslimet blir lettere for småtrollene å svømme i. Men er ikke helt sikker.Vet heller ikke hvor mye. Jeg skal begynne med det i dag og drikker det frem til og med fredag. Har ikke smakt det før, men får vel bare hive det innpå... Gleder meg til helgen nå, så prøvingen kan starte for alvor:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 29. januar 2008 uff nå drikker jeg grapejuicen:( UHÆÆÆÆ DÅRLIG..... Jaja nå får jeg bare håpe at det nytter da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå