DællaSiiiin<3 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 hei=) føler at jeg maser fælt på deg men.. jeg fødte ikke i løpet av helgen, og termin er i dag.. klarer du å se når jeg skal føde tydligere nå? takk for svar
Mamalari Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Neida, ikke vær redd for å mase.. Får desverre ikke opp så mye. Hadde jo en følelse av at du ville føde før, og det stemte jo ikke. Men tror ikke du vil gå så mye lenger. Synes det er litt vanskelig å si noe om når, får bare en følelse av at det skjer noe snart. Føler faktisk ubehag i magen når jeg ser på deg. Så er nok ikke lenge til det skjer noe
DællaSiiiin<3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 håper det=) har vondt i magen så kan jo hende det skjer noe i dag, vist jeg er heldig.. hehe.. ser du noe annet om meg da??
Mamalari Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 er jo ikke umulig at det skjer noe idag;) føler iallefall at det ikke er lenge igjen. Får dessverre ikke opp noe mer
DællaSiiiin<3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 den er grei=) tusen masse takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå