Gå til innhold

Leie bilseter fra IF, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen det ute som har gjort dette? Lurer på om det lønner seg økonomisk eller om jeg skal kjøpe. Vi har allerede bilsete fra o -1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var innom tanken jeg og, er det ikke slik at du får det siste setet?

lønner seg sikkert hvis du ikke skal ha flere barn på en stund.. mens her i gården blir setene brukt så og si rett etter hverandre..

Kommer jo mye ann på om du har råd å cashe ut en bilstol el om du bare kan bet 70kr i mnd...

hvorfor leie når man kan eie;)

Skrevet

Ja,er vel noe i det. Her er førstemann 1,5 år når nr. 2 kommer. v i vil jo trenge sete nr. 2 før førstemann er ferdig med det. ... hm. får be mannen min regne på det.

Gjerne flere tips :-)

Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss for å leie sete fra IF, i alle fall det første. Helt til vi så alle tilbudene som er rundt omkring nå. Man betaler ca 70 - 80 kr måneden for leiesete (får også stort sett et som har vært brukt før) og så kan man kjøpe sete for ca 1000 kr. Så vi fant ut at vi heller kjøpte sete. Sparer kanskje noen kroner på å leie, men vi likte ikke tanken på at sete kunne vært brukt før.

Dere får regne på det og finne ut hva som lønner seg for dere. For oss er det første barn, og vi håper på å i alle fall få en til, så vi kan bruke sete eventuelt en gang til.

Skrevet

Vi har leid sete fra IF til Andrea deler av tiden.

Men babysetet var så bratt i ryggen att hun ikke satt noe godt, og det neste setet var kjempegodt men kan kun monteres mot kjøreretningen.

Og det er vel og bra en stund, men er ikke alle små som takler å sitte den veien helt til de er 3-4 år...

Så vi har kjøpt nye seter nå både til Andrea og til han i magen. For det var jammen meg ikke mange kronene vi sparte.

Og hvis man kjøper setene når de er på tilbud så sparer man litt der og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...