Gå til innhold

kjære mamma til en stor,en liten+en spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest at noen har kritisert deg...syntes det var veldig dårlig gjort og det sier veldig mye mere om de enn det gjør om deg:) ikke bry deg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gerit nok hun får en del pepper, men hun legger opp til det selv når hun svarer som hun gjør....

jeg syntes hun bør jekke seg ned like mye som andre... og slutte og leke som hun vet ALT...

Skrevet

Takk skal du ha. Setter pris på at noen tørr si det her også,får støtte meldinger pr pm,men kjekt at noen tørr si det her også.

Vet at jeg kan være veldig påståelig,så lenge jeg med sikkerhet vet at det jeg sier er sant og kan refere til sikre kilder. Det at folk da går av hengslene,forteller meg at de ikke har den reneste samvittigheten i verden,at de vet at de burde ha gjort ting anderledes og dermed lar de sinne gå ut over meg,siden det er jeg som minner dem på dette.

Fint navn du har,forresten.Likte det vedldig godt

Skrevet

det er sånne svar som dette jeg forundrer meg over...

1: påståelig er fornavnet

2: HVEM er du som kan si at folk ikke har den reneste samvittighet bare fordi man reagerer på måten du oppfører deg på og snakker/skriver på

3: og er da mange som sier at de støtter deg, men da bare lurer jeg på om de virkelig leser hvordan du svarer på... du oppfører deg som altvitende og at ingen andre enn din JM vet svarene og når du får en link til noe som. feks ang papaya saken, som jeg syntes du overdrev noe vanvittig, så er ikke den god nok for deg heller...

Skrevet

her er et av svarene fra salami debatten som jeg forundret meg sterkt over.... og de som syntes så synd på deg enda, klapp klapp.. maken til frekkhet skal man lete lenge etter...

fårepølse er også spekemat

Å si at det har gått godt for andre eller for meg i andre svangerskap,viser meg hvor mye IQ som rører seg i hode på folk. Hvorfor bruker sikkerhetsele i bilen,det går jo som regel godt. Vet om folk som har kjørt i 40 år og aldri vært utsatt for en eneste bilulykke.Faren er der og hvis en ikke kan ha kjærlighet nok til å ikke sette ungen sin i fare,bør en kanskje tenke over om en virkelig ønsker dette barnet

Skrevet

som sagt ikke bry deg:) syntes du har fått dårlig behandling her og det burde vert slått hardt ned på, den tråen burde vert slettet!!! dette var en tråd til mamma til 1 stor,en liten + spire, ikke til dere som er negative til henne,vi kvinner skal hjelpe hverandre og støtte hverandre,ikke være stygge, eier dere ikke samvittighet?...du skal gjøre mot din neste det du vil at din neste skal gjøre mot deg...

Skrevet

Nei,jeg bryr meg ikke og det er som du sier,du skal gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg og det gjør jeg. Jeg vil gjerne at folk skal bry seg slik at mine barn får det best mulig,hvis de ser at jeg gjør noe som kan sette dem i stor fare,så er det bra hvis de gjør meg oppmerksom på dette og gjerne banker det inn i hode på meg.Har i bunn og grunn ikke så vanskelig for å ta i mot råd,men enekelte råd høres jo litt rare ut og da må de ha skikkelig dokumentasjon for det de sier,for at jeg skal tro på det.Får jeg det,er jeg den første til å si at jeg har tatt feil.

Skrevet

Bare lurer litt på de som synes så synd på henne- hvor mye de egentlig har sett av henne? Om det bare er den korte tiden de har holdt til her på 1 trimester?

Jeg har sett henne lenge på DIB og jeg lurer litt på om hun hang her på BIM forrige gang jeg var gravid også?

Jeg vil bare si at hadde jeg drevet BIM/DIB så hadde jeg kastet ut denne dama for lenge siden. Hun har en egen evne til stadig å komme med spydige oppgulp som har forsuret miljøet her i lang tid.

Med alt denne dama har lirket ut av seg så sier jeg dette med HELT god samvittighet.

Skrevet

heeelt enig med deg tittimor..

og hvis du vil at andre skal gjøre mot deg som du gjør mot andre så kan du ikke forvente deg mye positivitet....

for du lager virkelig mye kvalme....

og jeg har sjeldent sett en sååå påståelig jente som deg...

dokumentasjonen du har fått på f.eks papaya var ikke godt nok...

Skrevet

Hadde i bunn og grunn ikke tenkt å svare noen andre enn HI her,men at hvis du enda ikke forstår at jeg ikke stoler på dokumentasjon fra en jordomseiler,at jeg mener at han ikke har kompetanse til å uttale seg om slike ting,så kanskje du gjør det nå etter dette svaret. Desuten som jeg sa mange mange ganger,jeg spiser ikke papaya,så det er ikke noe problem og for det andre så føler jeg ikke at det er noe problem at andre ønsker å holde seg borte fra det,men for meg er ikke et ord til en jordomseiler godt nok.

Skrevet

det er ingenting annet enn ord fra din egen JM og deg selv som er godt nok... gir opp.. kos deg med holdningene dine og se hvor lett du får det videre...

Skrevet

denne tråden var et forsøk på å betre miljøet her inne...fælt å tenke på at vi skal ha det slik helt framm til 3 trim...uthenging av enkeltpersoner på denne måten er feil!!! håper eg og mammaen havner på tvillinger,der er miljøet positivt og støttendes,ikke så dårlig som her.....men uthenging av enkeltpersoner får meg til å se rødt!!! eg håper at fleire er enige med meg, dette har gått for langt...har dere hormoner, gå til kranglesiden...

Skrevet

kanskje ta deg en tur på krangle siden selv....

hun er en goood grunn til at det blir lange innlegg og dårlig miljø her inne... så skal det bli bedre bør hun ta seg selv i nakkeskinnet selv... før andre får skylden...

Skrevet

Ja,på krangle der får en kranglet,har vært å sett litt,men det blir for heavy for meg,det der orker jeg ikke.Liker bedre saklige diskusjoner,selv om det ikke alltid blir det her heller da. Da trekker jeg meg heller ut,men av og til klarer jeg ikke det.

Når er det du har termin da maria isabell

Skrevet

eg liker ikke krangling,men når eg ser urettferdighet får eg vondt,viss du mener mammaen har sagt så manger grusomme ting,da vil eg ha bevis...syntes ikke hu har sagt så mye fælt,men heller komt med råd og tips:)

Skrevet

har termin 4 september, du da? har en jente på 11mnd som blir storesøster vi gleder oss...hvor gamle er dine da?

Skrevet

maria isabell, nobelt nok det du gjør, men rett så fåfengt.

For du skjønner det at en diskusjon med mamma til ... går ikke å vinne og henvise til konkrete, gde kilder, som IKKE sier det samme som hennes kan man også bare glemme.

På den annen side, hun skaper både debatt og liv, og det er nok mange som har fått seg litt å tygge på av den damen. Så kan man jo vurdere hvorvidt det egentlig er noe positivt når det kommer fra noen som mangler kildekritikk, ikke er åpen for alternative/gjengse syn på ting eller nyere forskningsresultatet etc.

Skrevet

Jeg har temin 08.08.08. Har ei stor jente på 18 år og en liten gutt på snart 14 mnd. Gleder oss også masse til å få en til,men tror at dette blir siste mann,tre barn er jo nok da,selv om jenta mi ikke er et barn lengre,så trenger hun jo støtte og hjelp fra mammaen sin alikevell.

Skrevet

mammaen er sikker i sin sak,er det så grusomt da?

Skrevet

litt av en dato:) artig viss du føder da, synd at bare 5-6 prosent føder på termin...da får du også to tette...blir 19 mnd mellom gullet og babyen..travelt:) lurer på om vi trenger søskenvogn...du må ta en titt inne på det andre inlegget...der blir du støttet:) har du en på 18 år,da er du vel 36 - 40 år..ekstra tøff du da:) ikke lett å være gravid og nærme seg 40:) når eg ser på alderen din har du har vel en del erfaring som du vil dele med ander og det er bra,synd at du har blitt missforstått...

Skrevet

hei hei hei

Er ikke vi, eller skal ikke vi bli mammaer hele gjengen her da!??!?!

Nå er det rett før jeg går fra denne nettsiden, for her inne er det jo bare krangling. mamma tiL 1stor,1Liten+1spire jeg er enig i at du har fått unødvendig mye pepper her inne, men vær så snill ikke hell bensin på bålet.... Det er faktisk ikke sånn at KUN dine svar er de riktige her.

Det er slett ikke sikkert at alle tenker som deg og værer farer like raskt som deg. Du må faktisk respektere det så lenge det ikke finnes noen lov som forbyr damer å være akuratt så påpasselig som hun vil i forhold til mange risikofaktorer i svangerskapet. Fra vi får et befruktet egg i magen er vi mødre på et vis, og hvordan vi velger å være mødre er (dessverre kan noen si) helt o holdent vårt eget ansvar, såfremt det ikke går innunder mishandling av barnet. Hva man gjør i svangerskapet har ikke fått definisjonen mishandling. Iallefall ikke når vi snakker om Salami.

Så vær så snill vær også du litt mer moderat når du snakker her inne. Det finnes flere sider av saken enn din ;)

Til dere andre. Ikke la dere så lett hisse opp heller da. Hvorfor kan dere ikke bare overse og ignorere der hvor dere kjenner at dere blir provosert!?!?

Vær så snill og kutt ut dette!!! Vær litt voksne!!

Skrevet

syntes vi skal være voksne ja, men enda viktigere å være god og snill mot hverandre..trur mammaen bare vil hjelpe..har lest inleggene hennes og ikke noe galt der, kankje litt bestemt,men vi er jo mangen som er bestemt..hu sier selv at hu er bestemt fordi hun vil det beste for babyene inne i magene...så når noen vil det beste for ditt barn,skal en da hakke løs på personen?

Skrevet

Når hva som faktisk er det beste er et definisjonsspørsmål og man indirekte sier ting om mødre som er uenige så blir det veldig galt skjønner du...

Skrevet

sier en og gjør ting ut av ondskap er det noe anna...det mammaen sa var godt meint, men hu har blitt missforstått...og det hun har fortalt har det blitt laget storm i et vannglass av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...