Gå til innhold

Satte inn Hormonspiral i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral i dag, og huff så vondt det var. Ble skikkelig svimmel også , så jeg lå der 1 time før de ringte samboeren min og sa at jeg måtte bli hentet. Uansett.. har lest litt gamle innlegg her nå, og det virker som om mange har dårlige erfaringer med HS. Sopp, infeksjoner, tørr, depresjoner, lite sex lyst osv... så nå lurer jeg på om jeg har tatt et dumt valg ved å sette inn HS. Noen her som har gode erfaring?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG har god erfaring :-)

Hatt den et par år, hadde noen småblødninger rundt mens de første mnd'ene, ellers er jeg blant dem som har mistet mensen.

Ingen påvirkning på sexliv, humør eller vekt. Har ikke hatt sopp/infeksjoner heller. Mitt inntrykk er at ganske mange er fornøyd, men at en del sliter med langvarige blødninger.

Håper du tåler den bra :-)

Skrevet

Huff, ikke si slik.. Jeg har nettopp bestilt time hos lege i neste uke for å få satt den inn.....

Jeg bruker nå cerazette og har blødd sammenhengende i snart 3 uker, så nå er jeg lei! Men om det ikke er bedre med hormonspiral, er det vel ingen grunn til å bytte?

Skrevet

hmmm, leste du svaret mitt? :-)

Skrevet

satt den inn for ca 2 mnd siden. og jeg KJENTE INGENTING!! Det hele tok vel 5 min fra jeg kom meg oppå te jeg fikk på meg klærna igjen. Blør litt av og til men ellers kjenner jeg ikke noenting til den. Men en kan små blø litt første 3 mnd. Syns det var en god invistering jeg og det gjør sambo å hihi:)

Skrevet

Meget lite blødning det er snakk om for min del. Under en t skje for dag hvertfall.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...