mamsen & guttaboys Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 har vært "plaget" med kynnere siden tidllig i svangerskapet.... og de blir bare verre og verre jo nermere jeg kommer termin.... overfølsom livmor tror jeg, har en liten krabat som er aktiv nesten HELE tiden, og dette gjør at jeg får mere kynnere. er 35+5 i dag. og gleder oss veldig nå til lillemann skal ut og se dagens lys. MEN jeg gruer meg så veldig til fødselen (nervevrak). så håper disse kynnerene har sin nytte når jeg kommer så langt. MEEEEEEN LEEEEEI!!!!!!! (føler jeg ikke får gjort noe når jeg går her hjemme og suller, nokk med og tenne opp i ovnen, så er det på`n igjen med kynnere.. SÅNN (!!) da har jeg fått ut litt frustrasjon:) Ellers så er alt bare bra:) :)
mamsen & guttaboys Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2008 og mensmurringer og stikkinger i kjeden...........noen som vet hva disse stikkingene er, føles ut som han sklir ut når jeg går og da stikker det veldig til. så kommer mensmurringene og etterfulgt av litt sprell og en kynner..........!! Nå er jeg ferdig med og syte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå