Gå til innhold

Full jobb? sykmeldt? osv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv bare 5+1 men likevel tenkt litt på dette...

Daglig leder i spesial forretning. liten kjede. Står stort sett hele dagen og har et ganske stort ansvar. I tillegg selger vi dufter osv, som jeg nå kjenner jeg begynner å reagere på... (lukter mye sterkere enn normalt).

Litt vanskelige eiere over meg. Gruer meg til å fortelle dem om svangerskapet.. men sånn er det bare... Har ofret mye i jobben i de to årene jeg hittill har jobbet her, og nå vil jeg første prioritere meg selv og mine behov gjennom svangerskapet.

Hvordan jobber dere?

Jobber dere fult? Evt. sykemeldt og da hvorfor?

Når fortalte dere om svangerskapet til sjefen?

masse spørsmål, men mange tanker i hode nå i begynnelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må understreke at jeg ikke planlegger sykemelding...

Aller helst ønsker jeg klare å jobbe hele veien ut, men vet jo ikke ennå om dette vil bli mulig...

vil bare høre hvordan dere har det.

Skrevet

Jeg jobber 50 %, men det har jeg gjort i 5 år så ikke noe nytt det.

Forrige gang ble jeg sykmeldt 3 uker før jeg gikk ut i perm, dette pga bekkenløsning.

Denne gangen har jeg kjent bekkenløsning tidlig men håper på at jeg kan være i jobb fram til permisjonen.

Skrevet

Jeg er snart 5 uker på vei. Jobber i industrien, og det er mangen tunge tak. Derfor har jeg allerede fortalt det til sjefen.

Skal til bedriftslegen i morgen, så da bllir jeg tatt ut av produksjonen. Satser på å jobbe fult frem til terminen.

Skrevet

Har også en relativ tung jobb, jobber 100 % som sykepleier og er på en avdeling hvor vi også har smittepasienter. Vil ikke si noe til sjefen enda fordi hun kan være vanskelig og jeg er fortsatt i prøvetida. Det jeg har gjort er å si det til en kollega jeg stoler på, hun hjelper meg hvis jeg trenger det.

(Utfører arbeid jeg helst vil unngå i svangerskapet.)

Vil jobbe fullt så lenge det går, i forrige svangerskap var jeg tilsammen ca.

3-4 uker sykemeldt.

Vi alle er forskjellige og har ulike behov. Det som føles riktig for den ene, funker ikke for den andre. Hør på magefølelsen din og tenk først og fremst på deg og den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...