Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Litt flaut dette her, men orker ikke ringe legen igjen, for har jo trødd ned dørene der i det siste.... Men hva er dette... Jeg klør si immari i underlivet.. Har noe rødt utslett på sidene og ved skjedeinngangen er det også rødt.. Men så svir det litt innimellom også.. Spesielt når jeg dusjer... Skal på sykehus for kontroll av rift etter fødsel nå i uka, og jeg vil ikke at legene skal sperre øynene opp å lure på hva dette er... Jeg har ingen andre sexpartnere enn mannen min, har heller aldri(!) hatt det! Stolt av det og mannen min har heller ikke hatt andre enn meg.. Tror jeg vertfal...! Nei har jo ingen grunn for å tro noe annet! Vi har det veldi fint, og stoler 100 % på han! Noen som har erfaring med dette og vet hva det kan være, evt hva jeg kan gjøre? Tror jeg bruker anonymknappen...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Sopp? Hadde selv kløe rundt mensen men smurte på canesten så ble det borte.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Får en rødt utslett når man `har sopp? Kan vel forresten stemme.. Har hatt mye rar utflod også de siste dagene.. Huff, masse kvalme detaljer her.. Får dra en tur på apoteket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå