Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Kjøpte sånn julesjokolade for halv pris i helga, 2 plater, den ene spiste vi lørdag. den andre er snart oppspist av meg. Jeg klarer bare ikke å holde meg unna. Og jeg er stor nok som jeg er nå, er gravid og eser ut som bare det. Er nesten like stor nå som da jeg var 8 mnder på vei, enda er det 12 uker til termin.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Man må slutte tvert og bli kvitt sukkeravhengigheten. Så ille det enn høres ut.
Tia med 2 ♀ Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hehe jeg er også ca 12 uker på vei og vet hvor vanskelig det er, her har jeg insett at det eneste som hjelper er å ikke ha det i huset.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Bestem deg for at du ikke skal spise sjokolade uten å ha spist et ordentlig måltid først. Du trenger ikke å kutte tvert, det gjør deg kanskje mer sjokoladesugen, men spiser du vanlig mat først har du for det første holdt deg til det du forhåndsbestemte og for det andre får du plass til mindre sjokolade enn ellers. Glem vektøkning nå, så seint i graviditeten må man gjøre mest av det som gjør en glad der og da:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 jeg er 28 uker på vei. Jeg vet jeg bare må bite tennene sammen og ikke la meg friste men er ikke enkelt da. Får kjøpe appelsiner da for jeg elsker det og det er jo bedre å spise enn sjokolade.
mamma >to gull Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 jeg kommer aldri til å klare å slutte og spise sjokolade og ikke vil jeg det heller..Hvorfor slutte med noe som er såååå godt.. Har akkurat spist en rad med melkesjokolade med non-stop.Så lenge vi har i huset,så klarer jeg bare ikke å la være jeg..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Uff det er fryktelig vanskelig. Hadde ikke lyst på snop de første 4 mnd. Nå er jeg 31 uker på vei og helt hol. Men spiser regelmessig. Har alltid med meg frukt i veska. Prøver å unngå å gå sulten i butikken. Må bare la være å kjøpe det. Når lysten kommer prøver jeg å finne på noe annet. Har alltid frukt på bordet. Er veldig glad i appelsiner jeg også så går mye i det for tiden.
~Milly~ Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 For min del er det spesielt om kvelden sjokoladelysten kommer.. Derfor er jeg begynt å pusse tenner med masse tannkrem rett etter kvelds. Sjokolade med tannkrem smaker IKKE godt. Bare tanken gjør at jeg lar vær hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå