Gå til innhold

Hvordan klare å holde seg unna sjokolade.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte sånn julesjokolade for halv pris i helga, 2 plater, den ene spiste vi lørdag. den andre er snart oppspist av meg. Jeg klarer bare ikke å holde meg unna. Og jeg er stor nok som jeg er nå, er gravid og eser ut som bare det. Er nesten like stor nå som da jeg var 8 mnder på vei, enda er det 12 uker til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må slutte tvert og bli kvitt sukkeravhengigheten. Så ille det enn høres ut.

Skrevet

Hehe jeg er også ca 12 uker på vei og vet hvor vanskelig det er, her har jeg insett at det eneste som hjelper er å ikke ha det i huset.

Skrevet

Bestem deg for at du ikke skal spise sjokolade uten å ha spist et ordentlig måltid først. Du trenger ikke å kutte tvert, det gjør deg kanskje mer sjokoladesugen, men spiser du vanlig mat først har du for det første holdt deg til det du forhåndsbestemte og for det andre får du plass til mindre sjokolade enn ellers. Glem vektøkning nå, så seint i graviditeten må man gjøre mest av det som gjør en glad der og da:)

Skrevet

jeg er 28 uker på vei. Jeg vet jeg bare må bite tennene sammen og ikke la meg friste men er ikke enkelt da. Får kjøpe appelsiner da for jeg elsker det og det er jo bedre å spise enn sjokolade.

Skrevet

jeg kommer aldri til å klare å slutte og spise sjokolade og ikke vil jeg det heller..Hvorfor slutte med noe som er såååå godt..;)

Har akkurat spist en rad med melkesjokolade med non-stop.Så lenge vi har i huset,så klarer jeg bare ikke å la være jeg..;)

Skrevet

Uff det er fryktelig vanskelig. Hadde ikke lyst på snop de første 4 mnd. Nå er jeg 31 uker på vei og helt hol. Men spiser regelmessig. Har alltid med meg frukt i veska. Prøver å unngå å gå sulten i butikken. Må bare la være å kjøpe det. Når lysten kommer prøver jeg å finne på noe annet. Har alltid frukt på bordet. Er veldig glad i appelsiner jeg også så går mye i det for tiden.

Skrevet

For min del er det spesielt om kvelden sjokoladelysten kommer.. Derfor er jeg begynt å pusse tenner med masse tannkrem rett etter kvelds. Sjokolade med tannkrem smaker IKKE godt. Bare tanken gjør at jeg lar vær :) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...